علوم سیاسی و روابط بین الملل

انجام پایان نامه علوم سیاسی (ارشد- دکتری)

مشاوره و آموزش پایان نامه و رساله علوم سیاسی در مقطع ارشد و دکتری
مطالعه و تحلیل سیاست این امکان را فراهم می¬آورد که مردم دولت و چگونگی عملکردش را درک نمایند و بتوانند مسائل سیاسی را تجزیه و تحلیل کنند. مجموعه علوم سياسي و روابط بين الملل دارای رشته و گرایش-های مختلفی می¬باشد و هر کدام از این رشته¬ها دنیایی از مطالب، نظریه ها، تئوری¬ها و غیره در مورد علوم سیاسی را دربر می¬دارند. گروه تحقیقاتی کتیب¬یار با به¬کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه علوم سیاسی و روابط بین الملل را با بالاترین کیفیت ارائه می¬دهد.
علوم سیاسی (Political Science)
علوم سیاسی به¬بررسی اندیشه¬ها و نظریه¬های سیاسی و کارکرد آن¬ها در عرصه جامعه می¬پردازد و به¬عبارت دیگر رشته علوم سیاسی یعنی ارائه یکسری نظریه¬ها و یا یکسری ابزارها و راهکارهایی که بر اساس آنها هر جامعه شرایط و مشکلات حال را بررسی کرده و از پیش پا برمی دارد و برای حرکت¬ها و اقدامات بعدی یعنی ترسیم فضا برای مسیر آینده برنامه¬ریزی می کند و همچنین از تجارب و دستاوردهای بشر که در طول تاریخ در عرصه اجتماع به¬دست آورده است، بهره می برد.
روابط بين الملل (International Relations)
روابط بین الملل به¬بررسی روابط بین کشورها، سازمان¬های دولتی، سازمان¬های غیر دولتی مستقل، سازمان¬های مردمی و چند ملیتی می¬پردازد. با توجه به¬گسترش ابعاد روابط بین کشورها اعم از روابط سیاسی، تجار ی، فرهنگی و غیره نیاز به¬آشنایی با علم روابط بین الملل به¬یکی از ملزومات مورد نیاز همه کشورها و دولت¬ها به-شمار می¬آید.
ديپلماسي كنترل تسليحات
مطالعات منطقه ای (Regional studies)
این رشته به این منظور طراحی شده تا دانشجویان را با کاری تخصصی در حیطه¬ی تاریخ و فرهنگ یک منطقه جغرافیای خاص از طریق مؤسسات وابسته به¬دانشکده¬های هنر و علوم آشنا سازد. در این رشته که می¬توان آن¬را مطالعه¬ای بین رشته ای نامید، دانشجویان کار خود را بین موسسه و یک واحد علمی مناسب تقسیم می کنند.
انديشه سیاسی در اسلام (Islamic Politics)
شامل تمام جنبه¬های فعالیت و سازمان اسلامی است که بر حوزه عمومی، یا اصلاحات اجتماعی و یا نقش بزرگتر اسلام در دولت، به¬صورت مستقیم تمرکز دارد. اصطلاح اسلام سیاسی به¬تفسیری از اسلام اشاره دارد که پایه¬ای برای هویت سیاسی و عملی است.
ديپلماسی و سازمان های بين المللی (Diplomacy and international organizations)
این رشته راهی برای آشنایی دانشجویان با تاریخ دیپلماسی می¬باشد و از طرفی دیدگاه روابط بین المللی را در بر می گیرد که تمرکز ویژه¬ای بر دیپلماسی و درگیری¬ها دارد. کاربردهای مستقیم این رشته شامل آموزش در نهادهای عالی آموزشی به¬عنوان استاد و پژوهشگر می¬باشد. همچنین کاربردهای غیر مستقیم این رشته شامل روابط بین الملل سازمان ها، سردبیری، نویسندگی، مدیریت انتشارات است.
درس های مربوط به رشته علوم سیاسی
دروس این رشته در طول تحصیل:
مبانی علم سیاست، مبانی علم حقوق، مبانی علم اقصاد، مبانی جامعه شناسی عمومی، روش تحقیق در علوم سیاسی، حقوق اساسی، کلیات حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران، مبانی اندیشه های سیاسی در اسلام، حقوق بین الملل اسلام، نظام سیاسی و دولت در اسلام، اندیشه¬های سیاسی در اسلام و ایران، جنبش های اسلامی معاصر، تحولات سیاسی و اجتماعی ایران، انقلاب اسلامی ایران، سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، مسائل اقتصادی و سیاسی نفت در ایران، حقوق اداری، خلیج فارس و مسائل آن، مسائل سیاسی و اقتصادی جهان سوم، اصول روابط بین الملل، سازمان های بین المللی، اندیشه¬های سیاسی در قرن بیستم، دیپلماسی و رفتار سیاسی در اسلام، حقوق بین الملل عمومی، فن دیپلماسی و آداب کنسولی، حقوق بین الملل خصوصی، تئوری¬های انقلاب، سیر قدرت در دریاها، نوسازی و دگرگونی سیاسی، جامعه شناسی سیاسی، سیاست خارجی قدرت¬های بزرگ، مسائل نظامی و استراتژیک معاصر، تاریخ تحول دولت در اسلام.
خدمات گروه تحقیقاتی کتیب¬یار
• مشاوره و آموزش رایگان پایان¬نامه نویسی و پروپوزال¬نویسی
• مشاوره و آموزش رایگان رساله¬نویسی و پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پایان نامه¬نویسی
• کارگاه آموزشی رساله دکتری
• مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
• چاپ کتاب
• ترجمه مقالات به انگلیسی
• مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
• مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی
گروه تحقیقاتی کتیب¬یار با سوابق و تجارب درخشان در زمینه¬ی مشاوره و آموزش و با کادری مجرب و توانمند اعلام آمادگی نموده و درواقع هدف اصلی این گروه در راستای مشاوره و آموزش شخصی¬سازی شده می¬باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با پرکردن فرم گروه تحقیقاتی کتیب¬یار، به¬صورت تلفنی، ایمیل و یا حضوری با این گروه در ارتباط باشید. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره¬مند شوید..

در خواست

انجام پایان نامه علوم سیاسی (ارشد – دکتری) نگارش پایان نامه علوم سیاسی انجام پایاننامه علوم سیاسی نگارش پایاننامه علوم سیاسی

مشاوره و آموزش پایان نامه و رساله علوم سیاسی در مقطع ارشد و دکتری
مطالعه و تحلیل سیاست این امکان را فراهم می‌آورد که مردم دولت و چگونگی عملکردش را درک نمایند و بتوانند مسائل سیاسی را تجزیه و تحلیل کنند. مجموعه علوم سياسي و روابط بين الملل دارای رشته و گرایش‌های مختلفی می‌باشد و هر کدام از این رشته‌ها دنیایی از مطالب، نظریه ها، تئوری‌ها و غیره در مورد علوم سیاسی را دربر می‌دارند. گروه تحقیقاتی کتیب‌یار با به‌کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه علوم سیاسی و روابط بین الملل را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.‌ انجام پایان نامه علوم سیاسی (ارشد- دکتری)

گرایش های رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل:

 

علوم سیاسی (Political Science)‌
علوم سیاسی به¬بررسی اندیشه¬ها و نظریه¬های سیاسی و کارکرد آن¬ها در عرصه جامعه می¬پردازد و به¬عبارت دیگر رشته علوم سیاسی یعنی ارائه یکسری نظریه¬ها و یا یکسری ابزارها و راهکارهایی که بر اساس آنها هر جامعه شرایط و مشکلات حال را بررسی کرده و از پیش پا برمی دارد و برای حرکت¬ها و اقدامات بعدی یعنی ترسیم فضا برای مسیر آینده برنامه¬ریزی می کند و همچنین از تجارب و دستاوردهای بشر که در طول تاریخ در عرصه اجتماع به¬دست آورده است، بهره می برد.‌
روابط بين الملل (International Relations)‌
روابط بین الملل به¬بررسی روابط بین کشورها، سازمان¬های دولتی، سازمان¬های غیر دولتی مستقل، سازمان¬های مردمی و چند ملیتی می¬پردازد. با توجه به¬گسترش ابعاد روابط بین کشورها اعم از روابط سیاسی، تجار ی، فرهنگی و غیره نیاز به¬آشنایی با علم روابط بین الملل به¬یکی از ملزومات مورد نیاز همه کشورها و دولت¬ها به-شمار می‌آید.‌

 

انجام پایان نامه علوم سیاسی (ارشد – دکتری)

ديپلماسي كنترل تسليحات‌
مطالعات منطقه ای (Regional studies)‌
این رشته به این منظور طراحی شده تا دانشجویان را با کاری تخصصی در حیطه¬ی تاریخ و فرهنگ یک منطقه جغرافیای خاص از طریق مؤسسات وابسته به¬دانشکده¬های هنر و علوم آشنا سازد. در این رشته که می¬توان آن¬را مطالعه¬ای بین رشته ای نامید، دانشجویان کار خود را بین موسسه و یک واحد علمی مناسب تقسیم می کنند. ‌
انديشه سیاسی در اسلام (Islamic Politics)‌
شامل تمام جنبه‌های فعالیت و سازمان اسلامی است که بر حوزه عمومی، یا اصلاحات اجتماعی و یا نقش بزرگتر اسلام در دولت، به‌صورت مستقیم تمرکز دارد. اصطلاح اسلام سیاسی به‌تفسیری از اسلام اشاره دارد که پایه‌ای برای هویت سیاسی و عملی است.


ديپلماسی و سازمان های بين المللی (Diplomacy and international organizations)‌
این رشته راهی برای آشنایی دانشجویان با تاریخ دیپلماسی می‌باشد و از طرفی دیدگاه روابط بین المللی را در بر می گیرد که تمرکز ویژه‌ای بر دیپلماسی و درگیری‌ها دارد. کاربردهای مستقیم این رشته شامل آموزش در نهادهای عالی آموزشی به‌عنوان استاد و پژوهشگر می‌باشد. همچنین کاربردهای غیر مستقیم این رشته شامل روابط بین الملل سازمان ها، سردبیری، نویسندگی، مدیریت انتشارات است.
درس های مربوط به رشته علوم سیاسی‌

 

موقعیت شغلی فارغ التحصیلان رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل:

وزرات کشور و وزرات خارجه و صداوسیما و مرکز بررسی‌های ریاست‌ جمهوری و مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص و موسسات خصوصی پژوهشی و همچنین مطبوعات و خبرگزاری‌ها از جمله مواردی هستند که میتوانند گزینه هایی برای فارغ التحصیلان این رشته باشد. معرفی گرایش های این رشته در انتخاب گرایش و به تبع آن موقعیت های شغلی تاثیرگذار است.

دکترا در خارج از کشور فرصتی است که به دانشجویان کارشناسی ارشد علوم سیاسی میدهند تا  از آن استفاده کنند. اهمیت خاورمیانه و ایران در جهان این فرصت را فراهم می کند که بسیاری از کشورها نظیر آمریکا، کانادا، استرالیا، سوئد و.. با دانشگاه‌ های مطرح و انبوهی از موسسات تحقیقاتی چشم به دانشجویان ایرانی بدوزند.

دروس این رشته در طول تحصیل:

مبانی علم سیاست، مبانی علم حقوق، مبانی علم اقصاد، مبانی جامعه شناسی عمومی، روش تحقیق در علوم سیاسی، حقوق اساسی، کلیات حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران، مبانی اندیشه های سیاسی در اسلام، حقوق بین الملل اسلام، نظام سیاسی و دولت در اسلام، اندیشه¬های سیاسی در اسلام و ایران، جنبش های اسلامی معاصر، تحولات سیاسی و اجتماعی ایران، انقلاب اسلامی ایران، سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، مسائل اقتصادی و سیاسی نفت در ایران، حقوق اداری، خلیج فارس و مسائل آن، مسائل سیاسی و اقتصادی جهان سوم، اصول روابط بین الملل، سازمان های بین المللی، اندیشه‌های سیاسی در قرن بیستم، دیپلماسی و رفتار سیاسی در اسلام، حقوق بین الملل عمومی، فن دیپلماسی و آداب کنسولی، حقوق بین الملل خصوصی، تئوری¬های انقلاب، سیر قدرت در دریاها، نوسازی و دگرگونی سیاسی، جامعه شناسی سیاسی، سیاست خارجی قدرت‌های بزرگ، مسائل نظامی و استراتژیک معاصر، تاریخ تحول دولت در اسلام.

 

خدمات گروه تحقیقاتی کتیب‌یار‌:

• مشاوره و آموزش رایگان پایاننامه نویسی و پروپوزال‌نویسی‌
• مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال‌نویسی‌
• کارگاه آموزشی پروپوزال‌نویسی‌
• کارگاه آموزشی پایان نامه‌نویسی‌
• کارگاه آموزشی رساله دکتری‌
• مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی‌
• چاپ کتاب‌
• ترجمه مقالات به انگلیسی‌

• مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی‌
• مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی‌
• مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری‌
• مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی‌

 

گروه تحقیقاتی کتیب‌یار با سوابق و تجارب درخشان در زمینه‌ی مشاوره و آموزش و با کادری مجرب و توانمند اعلام آمادگی نموده و درواقع هدف اصلی این گروه در راستای مشاوره و آموزش شخصی‌سازی شده می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با پرکردن فرم گروه تحقیقاتی کتیب‌یار، به‌صورت تلفنی، ایمیل و یا حضوری با این گروه در ارتباط باشید.
همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید..