اخبار و اطلاعیه

2023-04-03

بهترین موسسات پایان نامه نویسی

بهترین موسسات پایان نامه نویسی کتیب یار بهترین موسسات پایان نامه نویسی موسسه کتیب یار نزدیک به ده سال سابقه در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد […]
2022-02-17

پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی زبان و ادبیات فارسی

نگارش پذیرش اکسپت و چاپ مقاله علمی پژوهشی زبان و ادبیات فارسی
2020-02-27
آشنایی با ژورنال های داخلی معتبر

آشنایی با ژورنال های داخلی معتبر

رتبه‌بندی مجلات یا ژورنال‌های داخلی از نظر اعتبار و رتبه و امتیاز: اعتبار ژورنال¬ موسسه علمی‌ است که ژورنال در آنجا نمایه شده است. منظور از […]
2020-02-27
آشنایی با ژورنال های خارجی معتبر

آشنایی با ژورنال های خارجی معتبر

رتبه‌بندی مجلات یا ژورنالهای بین المللی از نظر اعتبار و امتیاز: اگر بخواهیم مجلات بین‌اللملی را از نظر درجه و اعتبار و رتبه بررسی کنیم، باید […]
2020-02-27
عامل تاثیر IF

عامل تاثیر IF

( Impact Factor ) یا IF عامل تأثیر چیست؟ عامل تاثیر IF Impact Factor: عبارت است از میانگین تعداد دفعاتی که مقالات یک مجله طی دو […]
2020-02-26
اصول مورد توجه در مقاله دانشجویی

در انجام مقاله دانشجویی باید به چه اصولی توجه شود ؟

مقدمه : معمولا کسانی که قصد داشته باشند درس خود را در مقاطع بالاتر تحصیلی ادامه دهند و یا قصد ارتقا رتبه شغلی و یا به […]
2020-02-26
اکسپت مقاله در کمترین زمان

اکسپت مقاله در کمترین زمان به چه صورت می باشد ؟

مقدمه : بسیاری افراد به ویژه دانشجویان و تحصیل کردگان مقاطع بالاتری مانند کارشناسی ارشد برای اینکه در آینده شانس بالاتری برای رفتن به مقاطع بالاتر […]
2020-02-26
مزایای چاپ مقاله

مزایای چاپ مقاله

هنگامی که یک پژوهشگر و محقق در مورد یک موضوع تحقیق و آزمایشات مختلف انجام می‌دهد، باید نتایج داده‌های جمع‌آوری شده را تجزیه و تحلیل ‌کند […]

[one_second]Insert your content here[/one_second]ردارند.

انجام پایان نامه نگارش پایاننامه عامل کلیدی در موفقیت سازمان های کلاس جهانی توانایی آنها در یکپارچه سازی فعالیت ها برای تأثیرگذاری در سه حوزه ی بازار، عملیات و فرهنگ است. مزیت رقابتی از تلاش هماهنگ در جهت ایجاد تمایز در بازار، عملیات و فرهنگ سازمان حاصل می شود. برای رسیدن به این هدف، یکی از معروفترین مفاهیم بازاریابی که در طول دهه ی گذشته از سوی دانشگاهیان و عاملان بازاریابی موردتحقیق و بررسی قرارگرفته ارزش برند است.

یکی از دلایل این شهرت، نقش استراتژیک و مهم ارزش برند در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات مدیریت استراتژیک است. هنگامیکه ارزش برند به طور دقیق اندازه گیری شود معیار مناسبی برای ارزیابی اثرات بلندمدت تصمیمات بازاریابی خواهد بود (سایمون و سالیوان ،1993 به نقل از نظری و همکاران، 1396).

 

اکثر محققین بر این باورند که برند بخش مهمی از یک کسب وکار و دارایی های یک بنگاه را تشکیل می دهد و خیلی از کسب وکارها علاقه مند هستند که یاد بگیرند چطور یک برند موفق بسازند. یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عوامل ایجادکننده ارزش برند است. یکی از ضروریات مدیریت ارشد هر سازمان، ایجاد برندهای قدرتمندی است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت و توانمندی های خود را در طول زمان ارتقا دهند. ارزش ویژه ی برند مزایای بسیاری برای شرکتها و تولیدکنندگان دارد. به عنوان مثال اگر برندی از ارزش ویژه ی بالایی برخوردار باشد در این صورت مصرف کننده ی هدف رفتار مثبتی نسبت به برند خواهد داشت که درنتیجه حاضر است قیمت بالایی برای محصول پرداخت کند، خرید خود را تکرار نماید و تبلیغات دهان به دهان برای محصول انجام دهد (کیم و هون ،2010 ).

 

 

شدت رقابت در بازارها و اهمیت حفظ مشتریان برای سازمان ها موجب شده تا آنها به تدریج به سمت ایجاد، حفظ و ارتقای رابطه با مشتریان گام بردارند وبر اساس یافته های پژوهشگران، بازاریابی رابطه مند یکی از بهترین روش ها است. در دنیای امروز، خریداران برای تصمیم گیری در فرایند خرید، باسوال های بسیاری رو به رو هستند. تنوع محصولات مختلف باعث شده است تا مشتریان با حق انتخاب های فراوانی روبه رو باشند.

 

از سویی دیگر شرکت ها دریافته اند که هزینه جذب مشتریان جدید پنج برابر هزینه حفظ مشتریان کنونی است و از دست دادن یک مشتری، تنها از دست دادن یک قلم فروش نیست بلکه فراتر از آن به معنی از دست دادن کل جریان های خریدهایی است که مشتری می توانسته در طول زندگی خود انجام دهد( کاتلر و آرمسترانگ، 1376). بنابراین شرکت ها همواره باید ناظر و مراقب رابطه بین خود متشریانشان باشند و شناخت آنها وفاداری ایجاد کرده و از این طریق از تغییر جهت آنها به سمت شرکتهای دیگر جلوگیری نمایند و در این راستا بازاریابی که رابطه مند باشد یکی از موفقترین رویکردهاست.

 

کیفیت رابطه، شاخه ای از بازاریابی رابطه ای است. به دلیل اهمیت بازاریابی رابطه ای در دنیای کسب و کار امروز استحکام رابطه و درجه رضایت از تأمین خواسته ها و انتظارات مشتری ضروری است. کیفيت رابطه شاخص مهمي براي ارزيابي قدرت ارتباط بين عرضه كننده و مشتري است. محققان بسياري بر اين باورندكه اعتماد، رضايت و تعهد مشتري عوامل كليدي در  كيفيت رابطه هستند.

لذا ارزش برند می تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت رابطه سازمان ها بخصوص در شرکت معدنی املاح ایران داشته باشد، لذا این پژوهش نیز قصد دارد به این سوال اساسی پاسخ دهد که آیا ارزش برند بر کیفیت رابطه در شرکت معدنی املاح ایران تاثیر دارد؟

 

 

يكي از با ارزشترين دارايي هاي هر شركت نام و نشان تجاري آن شركت ميباشد. هر چه ارزش نام و نشان تجاري در ذهن مصرف كنندگان بيشتر باشد، شركت مي تواند در سايه آن منافع بيشتري را از مصرف كنندگان كسب كند. نظارت و كنترل مداوم اين مفهوم به عنوان يك گام ضروري در مديريت اثربخش آن ميباشد.

در دهه هاي اخير بررسي و تحقيق در خصوص نام و نشان تجاري جايگاه ويژه اي را در حوزه هاي مختلف اعم از دانشگاهي و بازار كسب و كار به خود اختصاص داده است. بسياري از محققيق و مديران شركتها به اين نتيجه رسيده اند كه با ارزشترين دارايي يك شركت براي بهبود بازاريابي، دانش است كه با سرمايه گذاري در برنامه هاي برندسازي بازاريابي صورت مي پذيرد و تصوير نام و نشان تجاري را در ذهن مصرف كننده ايجاد ميكند.

يكي از دلايل اهميت مفهوم ارزش ويژه نام و نشان تجاري اين است كه هم ايجاد ارزش براي مشتريان و هم براي شركت مي‌نمايد و در نتيجه بازاريابان مي‌توانند با استفاده از ارزش ويژه نام و نشان تجاري بالاتر به مزيت رقابتي دست يابند. ارزش برند سازمانها را قادر مي سازد كه علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بيشتري را نيز در ازاي برند خود مطالبه نمايند.

 

ديويد آكر در سال 1991 بيان كرد كه ارزش برند، باعث افزايش كارايي برنامه هاي بازاريابي و وفاداري مشتريان به برند ميشود، مخارج و هزينه هاي فعاليت هاي ترفيعي را كاهش ميدهد و از طريق توسعه برند، سكويي براي رشد و توسعه آن ايجاد مينمايد. يك برند قوي ميتواند با ارزشترين دارايي يك موسسه تجاري محسوب شود زيرا باعث ميشود سازمان بتواند حاشيه سود بيشتر، كانالهاي همكاري بهتر و همچنين مزاياي ديگر را به دست آورد.

 

در همین راستا شرکت معدنی املاح ایران قصد دارد تا در جهت بهبود عملکرد خود اقداماتی را به انجام رساند که کیفیت رابطه را افزایش دهند. در حال حاضر کیفیت رابطه  نقش اساسی و مهمی در تامین افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان ایفا می‌کند. از طرف دیگر جهت افزایش آگاهی و داشتن دانش مدیران وسایر ذینفعان در سازمان ها و سایر موسسات، بررسی و تحقیقاتی پیرامون آن که يكي از بحث های  اصلي مدیران است، بسیار مهم وضروری می باشد. موضوع پژوهش حاضر از این جهت قابل اهمیت می باشد که به دنبال بررسی تاثیر ارزش برند بر کیفیت رابطه می باشد.

 

سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی، موسسات مالی و اعتباری، پژوهشگران و دانشجویان

 

حبیبی و همکاران(2016) به بررسی اثر جوامع برندی بر کیفیت رابطه نشان تجاری را مورد بررسی قرار داده اند نتایج نشان داد که این اثر مثبت بوده است و در نهایت منجر به ارتقا وفاداری برند می شود. بدین معنا که بازاریابی شرکت از طریق ایجاد جوامع برندی از طریق کیفیت نشان تجاری منجر به وفاداری مشتری می شود.

 

روی و چو(2014) درمطالعه ی خود تحت عنوان" مصرف کننده-مبتنی بر ارزش ویژه برند وموقعیت -درحال جستجوی انگیزش برای یک برند جهانی درمقابل محلی " بر روی برندهای جهانی و برندهای محلی در استرالیا صورت پذیرفت، به شناسایی موقعیت هایی پرداختند که در آن مصرف کننده از لحاظ روانشناسی مایل به طرفداری از یک برندجهانی یا محلی می باشد پرداختند.

Insert your content here
درتحقیق حاضر، مفاهیم چند بعدی ارزش ویژه برند؛ عمدتاً به عنوان مجموعه ای از دارایی ها، آگاهی از برند، وفاداری به برند، کیفیت درک شده که به ارزش محصول یا خدمت ارائه شده می افزاید، درنظرگرفته شده است .نتایج حاصل از این مطالعه نشان داد که اگر چه آگاهی برند به وفاداری برند منجرمی شود، اما این تأثیر کاملا توسط کیفیت درک شده تعدیل می گردد

یو و چنگ تانگ (2013) به بررسی تأثیر انواع بازاریابی رابطه مند بر بیمه های عمر در تایوان پرداختند و نشان دادند کیفیت رابطه (رضایت، اعتماد، تعهد) تحت تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری، کیفیت خدمات و انواع بازاریابی رابطه مند قرار دارد. آنها همچنین بیان نمودند که کیفیت رابطه خوب با مشتری باعث افزایش وفاداری مشتریان و تبلیغات شفاهی محصولات بیمه ای شرکت توسط آنان می گردد .

 

وانگ و فنگ (2012) در تحقیقی نشان دادند که اجرای فنآوری مدیریت ارتباط با مشتری باعث بهبود کیفیت  رابطه و در نتیجه افزایش رضایت مشتریان و سهم بازار شرکت می گردد. کیفیت استراتژی جهت جذب، حفظ و افزایش رابطه با مشتری است که از سه عامل رضایت، اعتماد و تعهد تشکیل شده استت

 

شوینگ و پی چی لی (2011)در مطالعه ای که در هتل های گردشگری تایوان انجام دادند نشان دادند زمانی که مشتریان آگاهی بیشتری از اقدامات مدیریت ارتباط با مشتری شرکت داشته باشند کیفیت رابطه با شرکت را بهتر در میکنند در نتیجه تعهد آنان به خدمات ارایه شده توسط هتل افزایش می‌یابد.

 

میشرا و داتا(2011) به بررسی نام برند، ارتباطات، تداعی گره ها، شخصیت، آگاهی، تصویر، کیفیت درک شده و وفاداری بر نام و نشان تجاری پرداختند نتایج نشان داد نام برند، آگاهی، شخصیت و پیامدهای چون توصیه و تمایل به خرید بر نشان تجاری تاثیر دارند.

 

 

تعیین تاثیر همخوانی ارزش های برند با درنظر گرفتن متغیر میانجی هویت برند، بر کیفیت رابطه در محیط های صنعتی

هدف های فرعي:

 

    • تعیین تاثیر تجانس خود ارتقایی بر هویت برند
  1. تعیین تاثیر تجانس خود فراروی بر هویت برند
  2. تعیین نقش هویت برند به عنوان متغیر میانجی در تاثیر تجانس خود ارتقایی بر ابعاد کیفیت رابطه
  3. تعیین نقش هویت برند به عنوان متغیر میانجی در تاثیر تجانس خود فراروی بر ابعاد کیفیت رابطه
  4. تعیین نقش حساسیت به برند به عنوان متغیر تعدیلگر در تاثیر تجانس خود ارتقایی بر ابعاد کیفیت رابطه و هویت برند
  5. تعیین نقش حساسیت به برند به عنوان متغیر تعدیلگر در تاثیر تجانس خود فراروی بر ابعاد کیفیت رابطه و هویت برند

.

 

6 ) فرضيه‌ ها یا سوا ل‌های تحقیق :‌ (‌ هر فرضيه به صورت جمله خبري ، و هر سوال به صورت جمله پرسشی و بر اساس اهداف تحقیق ارائه شود )

 

فرضيه اصلي :

همخوانی ارزش های برند با درنظر گرفتن متغیر میانجی هویت برند، بر کیفیت رابطه تاثیر دارد.

فرضيات فرعي:

 

  • تجانس خود ارتقایی بر هویت برند تاثیر دارد.
  • تجانس خود فراروی بر هویت برند تاثیر دارد.
  • هویت برند به عنوان متغیر میانجی در تاثیر تجانس خود ارتقایی بر ابعاد کیفیت رابطه تاثیر دارد.
  • هویت برند به عنوان متغیر میانجی در تاثیر تجانس خود فراروی بر ابعاد کیفیت رابطه تاثیر دارد.
  • حساسیت به برند به عنوان متغیر تعدیلگر در تاثیر تجانس خود ارتقایی بر ابعاد کیفیت رابطه و هویت برند تاثیر دارد.
  • حساسیت به برند به عنوان متغیر تعدیلگر در تاثیر تجانس خود فراروی بر ابعاد کیفیت رابطه و هویت برند تاثیر دارد.

 

 

 

 

7) جنبه نوآوري و جديد بودن (این قسمت توسط استاد راهنما تکمیل و امضا شود):

 

 

قلمرو موضوعی این پژوهش یکی از موضوعات جدید در حیطه بازاریابی است. تاکنون تحقیقات کمی بر روی عواملی که بر کیفیت رابطه تأثیر می گذارند انجام شده است، اما هیچ کدام از تحقیقات انجام شده تاکنون رابطه متغیرهای ذکر شدهمچون ارزش های برند و کیفیت رابطه را  بررسی نکرده اند. در این پژوهش سعی بر آن است برای نخستین بار به بررسی تاثیر ارزش های برند بر کیفیت رابطه پرداخته می شود تا بتوان چالش ها و نارسایی ها را مشخص کرد.

22

 
[۱۰:۳۳, ۱۳۹۹/۲/۷] ‪+98 922 350 1300‬: 📣 فراخوان دریافت مقالات علمی و پژوهشی 📣

📗 انتشارات علمی JSEAS با همکاری طیف وسیعی از اساتید دانشگاه های معتبر ایران برای پنجمین سال متوالی نشریات علمی زیر را منتشر می نماید.

📕 بدین وسیله از کلیه اساتید، دانشجویان و پژوهشگران ارجمند دعوت می شود تا مقالات علمی خود را جهت انتشار به دبیرخانه ارسال نمایند.

🗓 مهلت ارسال اثر: بهار 1399
🔍 مدت زمان داوری: دو الی سه هفته

📚نشریه روانشناسی، علوم تربیتی و علوم اجتماعی jopbs.jseas.ir
📚نشریه مدیریت، اقتصاد و حسابداری jomea.jseas.ir
📚نشریه علوم انسانی و علوم اجتماعی johs.jseas.ir
📚نشریه حقوق و علوم قضایی jolaw.jseas.ir
📚نشریه مهندسی عمران، شهرسازی و معماری jogca.jseas.ir
📚نشریه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات joct.jseas.ir
📚نشریه مهندسی صنایع و مدیریت jods.jseas.ir
📚نشریه علوم پایه و علوم مهن…
[۱۰:۳۳, ۱۳۹۹/۲/۷] ‪+98 922 350 1300‬: نهاد «آرشیو اینترنت» با حمایت و کمک بیش از صد دانشگاه و نهاد و فرد آمریکایی، تعداد ۱٫۴ میلیون جلد کتاب دانشگاهی رو در «کتابخانۀ اضطرار ملی» به صورت رایگان در اختیار عموم گذاشته. به نشانی زیر برید، استفاده کنید، و به دیگران هم معرفی کنید:
archive.org/nel

این کتابخونه تا آخر ماه جون امسال یا پایان وضعیت اضطراری در آمریکا (هر کدوم که دیرتر فرا برسه) برقراره.

چه مهارتهایی برای نوشتن یک #مقاله ISI لازمه؟

نوشتن مقاله و چاپ اون در نشریات معتبر کار آسونی نیست و قطعا به مهارتهایی به غیر از یادگیری مقاله‌نویسی نیاز داره اما عدم تبحر در این مهارتها نباید ما رو ناامید و متوقف کنه.
برای نوشتن مقاله، به غیر از مهارت مقاله‌نویسی، به مهارتهایی مثل قدرت نوشتن انگلیسی، قدرت درک مطالب انگلیسی، روش تحقیق و اشراف به حداقل یکی از موضوعات رشته تحصیلی نیازه اما ندونستن اینها نباید مانعی در ننوشتن مقاله باشه، چرا که:

۱: ما در وبینار مقاله‌نویسی راه‌های میونبری برای یادگیری نسبی این مهارتها و حتی دور زدن اونها، به شما عرضه میکنیم
۲: یادگیری هیچ کدوم از این مهارتها به هیچ وجه سخت نیست و فقط از دور و قبل از وارد شدن بهش کمی ممکنه ترسناک باشه
و ۳: شما میتونین نویسندگان همکار داشته باشید. قرار نیست تمام نویسندگان به همه مسائل اشراف داشته باشید، هر کسی میتونه گوشه‌ای از کار مقاله نویسی رو بگیره.
پیشرفت‌های اخیر در زمینه الکترونیک و مخابرات بی‌سیم توانایی طراحی و ساخت حسگرهایی را با توان مصرفی پایین، اندازه کوچک، قیمت مناسب و کاربری‌های گوناگون داده است. این حسگرهای کوچک که توانایی انجام اعمالی چون دریافت اطلاعات مختلف محیطی بر اساس نوع حسگر، پردازش و ارسال آن اطلاعات را دارند، موجب پیدایش ایده‌ای برای ایجاد و گسترش شبکه‌های موسوم به شبکه بی‌سیم حسگر شده‌اند. یک شبکه حسگر متشکل از تعداد زیادی گره‌های حسگر است که در یک محیط به طور گسترده پخش شده و به جمع‌آوری اطلاعات از محیط می‌پردازند. لزوماً مکان قرار گرفتن گره‌های حسگر، از قبل‌تعیین‌شده و مشخص نیست. چنین خصوصیتی این امکان را فراهم می‌آورد که بتوانیم آنها را در مکان‌های خطرناک و یا غیرقابل دسترس رها کنیم.

 

از طرف دیگر این بدان معنی است که پروتکل‌ها و الگوریتم‌های شبکه‌های حسگری باید دارای توانایی‌های خودساماندهی باشند. دیگر خصوصیت‌های منحصربه‌فرد شبکه‌های حسگر، توانایی همکاری و هماهنگی بین گره‌های حسگر است. هر گره حسگر روی برد خود دارای یک پردازشگر است و به جای فرستادن تمامی اطلاعات خام به مرکز یا به گره‌ای که مسئول پردازش و نتیجه‌گیری اطلاعات است، ابتدا خود یک سری پردازش‌های اولیه و ساده را روی اطلاعاتی که به دست آورده است، انجام می‌دهد و سپس داده‌های نیمه پردازش شده را ارسال می‌کند.
با اینکه هر حسگر به تنهایی توانایی ناچیزی دارد، ترکیب صدها حسگر کوچک امکانات جدیدی را عرضه می‌کند. در واقع قدرت شبکه‌های بی‌سیم حسگر در توانایی به‌کارگیری تعداد زیادی گره کوچک است که خود قادرند سرهم و سازماندهی شوند و در موارد متعددی چون مسیریابی هم‌زمان، نظارت بر شرایط محیطی، نظارت بر سلامت ساختارها یا تجهیزات یک سیستم به کار گرفته شوند.

 

گستره کاربری شبکه‌های بی‌سیم حسگر بسیار وسیع بوده و از کاربردهای کشاورزی، پزشکی و صنعتی تا کاربردهای نظامی را شامل می‌شود. به عنوان مثال یکی از متداول‌ترین کاربردهای این تکنولوژی، نظارت بر یک محیط دور از دسترس است. مثلاً نشتی یک کارخانه شیمیایی در محیط وسیع کارخانه می‌تواند توسط صدها حسگر که به طور خودکار یک شبکه بی‌سیم را تشکیل می‌دهند، نظارت شده و در هنگام بروز نشت شیمیایی به سرعت به مرکز اطلاع داده شود.

در این سیستم‌ها بر خلاف سیستم‌های سیمی قدیمی، از یک سو هزینه‌های پیکربندی و آرایش شبکه کاسته می‌شود از سوی دیگر به جای نصب هزاران متر سیم فقط باید دستگاه‌های کوچکی را که تقریباً به اندازه یک سکه هستند. شبکه حسگر بی‌سیم به یک شبکه بی سیم از حسگرهای خودراهبر گفته می‌شود که با فاصله پخش شده‌اند و برای اندازه‌گیری گروهی برخی از کمیت‌های فیزیکی یا شرایط محیطی مانند دما، صدا، لرزش، فشار، حرکت یا آلاینده‌ها، در مکانهای مختلف یک محدوده کاربرد دارد. شبکه‌های حسگر با انگیزه استفاده در کاربردهای نظامی مانند نظارت بر میدان جنگ، توسعه پیدا کرد. اما امروزه شبکه‌های حسگر بی سیم در صنعت و بسیاری از مقاصد غیر نظامی استفاده می‌شوند، از جمله نظارت و کنترل فرایندهای صنعتی، نظارت بر سلامت دستگاهها، نظارت بر محیط و یا خانه، کاربردهای مراقبت از سلامتی، خانه‌های هوشمند و کنترل ترافیک.

 

علاوه بر یک یا چند سنسور، هر گره از شبکه معمولاً مجهز به یک فرستنده و گیرنده رادیویی (یا هر وسیله مخابراتی بی سیم دیگر)، یک میکروکنترلر کوچک، و یک منبع انرژی (معمولاً یک باتری) است. اندازه یک گره سنسوری بسته به اندازه بسته بندی آن تغییر کرده و تا یک‌دانه شن قابل کوچک سازی است؛ که قطعات این شنریزه در ابعاد میکروسکوپی هنوز باید ساخته شود. به طور مشابه قیمت هر گره حسگر می‌تواند بین چند صد دلار تا چند سنت، بسته به اندازه و پیچیدگی مورد نیاز یک گره متفاوت باشد. محدودیت‌های قیمت و اندازه در گره‌های حسگر منجر به محدودیت در منابعی مانند انرژی، حافظه، سرعت پردازش و پهنای باند در آنها می‌شود.

 

یک شبکه سنسور معمولاً تشکیل یک شبکه‌های بی‌سیم اقتضایی را می‌دهد، به این معنی که هر گره از الگوریتم مسیریابی استفاده می‌کند. (تعداد زیادی گره یک بسته اطلاعاتی را جلو برده و به ایستگاه مرکزی می‌رساند). در حال حاضر شبکه‌های بی سیم حسگر یکی از موضوعات فعال تحقیقاتی در علوم کامپیوتر و ارتباطات است که هر ساله تعداد بیشماری کارگاه و کنفرانس در این زمینه انجام می‌شود .

خوشه بندی گره های حسگر یکی از روش های کارا در کاهش مصرف انرژی شبکه های حسگر می باشد. در روش های خوشه بندی، گره های حسگر در چند خوشه دسته بندی می شوند. در هر خوشه گره ای دارای نقش سرخوشه میباشد. گره های عضو خوشه داده های جمع آوری شده از محیط هدف را برای سرخوشه خود ارسال کرده و سرخوشه وظیفه انتقال این داده ها به ایستگاه پایه را برعهده دارد. از این رو انتخاب سرخوشه و نحوه توزیع خوشه ها تاثیر بسزایی در مصرف انرژی شبکه دارد. انتخاب تصادفی سرخوشه ها می تواند منجر به توزیع نا متعادل خوشه ها و بار مصرف انرژیدر سطح شبکه شود که این وضعیت سبب افزایش مصرف انرژی و کاهش طول عمر شبکه می شود. روش های غیر احتمالی برای خوشه بندی گره های حسگر در شبکه های حسگر بیسیم یکی از روش های مناسب برای انتخاب سرخوشه و تشکیل خوشه می باشد. در روش های غیر احتمالی انتخاب سرخوشه و تشکیل خوشه بر اساس اطلاعات محلی انجام می شود که از توزیع غیر یکنواخت و تصادفی خوشه ها در شبکه جلو گیری می کند.
https://t.me/tephd/7682

🔷پایان نامه رشته #شیمی_آلی
🔺 https://t.me/tephd/7773
🔷پایان نامه رشته #مهندسی_صنایع
🔺 https://t.me/tephd/7736
🔷پایان نامه رشته #زبانوادبیات_فارسی
🔺 https://t.me/tephd/7682
🔷پایان نامه رشته #بیولوژی
🔺 https://t.me/tephd/7661
🔷پایان نامه رشته #مدیریت_کارآفرینی
🔺https://t.me/tephd/7624
🔷پایان نامه رشته #سینما
🔺 https://t.me/tephd/7622
🔷پایان نامه رشته #عمران
🔺

https://t.me/tephd/7599
🔺 https://t.me/tephd/6844
🔺 https://t.me/tephd/7412
🔺 https://t.me/tephd/7440
🔷پایان نامه رشته #تربیت_بدنی
🔺https://t.me/tephd/7596
🔺https://t.me/tephd/6668
🔷پایان نامه #رشته مهندسیم خابرات
🔺 https://t.me/tephd/7469
🔷پایان نامه #رشتهاقتصادکشاورزی
🔺 https://t.me/tephd/7465
🔷پایان نامه #رشته برق قدرت
🔺 https://t.me/tephd/7392
🔷پایان نامه #رشته جغرافیای شهری

🔺 https://t.me/tephd/7333
🔷رساله دکتری رشته #علم اطلاعات و دانش‌شناسی
🔺 https://t.me/tephd/7332
🔷پایان نامه #رشته محیط زیست
🔺 https://t.me/tephd/7308
🔷پایان نامه #مترجمی زبان انگلیسی
🔺 https://t.me/tephd/7291
🔺 https://t.me/tephd/7162
🔷پایان نامه #رشته اقتصاد کشاورزی
🔺https://t.me/tephd/7276
🔷پایان نامه #رشته فیزیک حالت_جامد
🔺 https://t.me/tephd/7190
🔷 پایان نامه #رشته علوم تربیتی #گرایش برنامه ریزی_درسی
🔺 https://t.me/tephd/7155

🔷 پایان نامه #رشته زیست شناسی #گرایش_میکروبیولوژی
🔺 https://t.me/tephd/7069
🔷 پایان نامه #رشته_معماری
🔺 https://t.me/tephd/6971

🔷 پایان نامه #رشته جغرافیا #گرایش برنامه ریزی توریسم
🔺 https://t.me/tephd/6905

🔷 پایان نامه #رشته علوم اقتصادی #گرایش محیط زیست
🔺 https://t.me/tephd/6892
🔷 پایان نامه #رشته علوم اجتماعی
🔺 https://t.me/tephd/6859
🔺

https://t.me/tephd/6386
🔷 پایان نامه #مدیریت_صنعتی
🔺 https://t.me/tephd/6783
🔺 https://t.me/tephd/6402
🔺 https://t.me/tephd/5875
🔷 پایان نامه #حسابداری
🔺 https://t.me/tephd/6758
🔺 https://t.me/tephd/6712
🔺 https://t.me/tephd/7218
🔷 پایان نامه #حقوق_جزا
🔺 https://t.me/tephd/6718
🔷 پایان نامه در ارتباط با #ارگونومی
🔺 https://t.me/tephd/6681
🔷پایان نامه رشته #مدیریت_بازرگانی
🔺https://t.me/tephd/6608
🔷پایان نامه #الهیات
🔺 https://t.me/tephd/6593
🔷پایان نامه #رشته های_پزشکی
🔺 https://t.me/tephd/6493
🔷پایان نامه #رشته مدیریت اجرایی_استراتژیک

🔺https://t.me/tephd/6360
🔷پایان نامه #گردشگری
🔺https://t.me/tephd/5687
🔷پایان نامه #رشته مدیریت مالی
🔺

چطور بدانم مقاله ام را کدام نشریه انگلیسی چاپ می کند؟

💎👈فرض کنید قصد دارید مقاله خود را برای یک نشریه خارجی بفرستید، اما هیچ نشریه ای را سراغ ندارید.

💎👈برای پیدا کردن نشریه ای مرتبط با عنوان و چکیده مقاله شما، از سیستم مجله یاب الزویر استفاده کنید.

برای این کار، کافی است نام مقاله و نیز چکیده مقاله تان را در پایگاه زیر وارد کنید، تا مجلات مرتبط را به شما معرفی کند.👇👇👇👇
http://journalfinder.elsevier.com/

💎👈در قسمت Paper title: عنوان مقاله به انگلیسی و در قسمت Paper abstract:چکیده انگلیسی را قرار دهید ،
سپس از قسمت Fields of research:رشته مورد نظر خود را انتخاب نماید و دکمه Find journalرا فشار دهید تا مجلات مرتبط نمایش داده شود.

https://t.me/tephd/5586