مشاوره پذیرش و چاپ مقاله ISI

مشاوره پذیرش و چاپ مقاله ISI

مشاوره پذیرش و چاپ مقاله IS/ علمی پژوهشی/ علمی ترویجی/ کنفرانس گروه تحقیقاتی کتیب¬یار در زمینه مقالات ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی و کنفرانس به یکی از صورت های زیر به شما عزیزان خدمات ارائه می دهد: تعریف موضوع از سوی ما، ارائه لیست موضوعات به شما و انتخاب یکی از آن ها توسط شما، مشاوره به شما جهت تدوین مقاله، ارسال مقاله به یکی از ژورنال های ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی معتبر مرتبط، اخذ پذیرش و در نهایت چاپ مقاله.
مشاوره جهت استخراج مقاله از پایان نامه انجام شده شما و به روز رسانی و تقویت آن در حد پذیرش و چاپ در ژورنال های معتبر مورد نظر شما. انجام کار میدانی و پژوهش آزمایشگاهی توسط شما و مشاوره جهت تدوین مقاله، ارسال مقاله به یکی از ژورنال های ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی معتبر توسط ما جهت اخذ پذیرش و در نهایت چاپ مقاله.
ارائه مقاله فارسی از سوی شما، ویرایش مقاله و اعمال تغییرات لازم برای ارتقاء سطح کیفی و کمی مقاله جهت ترجمه، مشاوره جهت ارسال و پذیرش مقاله به یکی از ژورنال های معتبر و مرتبط ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی.
ارائه مقاله تدوین شده و ترجمه شده از سوی شما، ویرایش مقاله و اعمال تغییرات لازم برای ارتقاء سطح کیفی و کمی مقاله و مشاوره جهت ارسال و پذیرش مقاله به یکی از ژورنال های معتبر و مرتبط ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی.
مقالات ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی و کنفرانس
گروه تحقیقاتی کتیب یار مفتخر است تا تنها گروهی باشد که خدمات مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI با ضریب تاثیر (Impact Factor) بالای یک و در نشریات معتبر رایگان را در اختیار شما قرار دهد.
ما به شما ژورنال های مورد تائید وزارت علوم، دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی را معرفی می کنیم.
امکان جستجوی مرتبه علمی و سایر مشخصات ژورنال ها در سایت تامسون برای شما وجود دارد.
ژورنال مقصد برای پذیرش و چاپ مقاله ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی و کنفرانس، پس از نهایی شدن با متقاضیان هماهنگ می شود.
تا حد امکان مقالات به ژورنال های تخصصی موضوع مربوطه و دارای ضریب تاثیر (Impact Factor) ارسال می گردند.
با مراجعه حضوری در دفتر گروه تحقیقاتی کتیب¬یار از مشاوره رایگان جهت پذیرش و چاپ مقالات ISI، علمی پژوهشی، علمی ترویجی و کنفرانس و رویت مقالات پذیرش و چاپ شده بهره¬مند گردید.

در خواست

اهمیت چاپ مقاله:

در مقاطع تحصیلات تکمیلی که شامل کارشناسی ارشد، دکترا و فوق دکترا میشود تمام فکر و ذهن دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی، نوشتن و  چاپ مقاله به‌خصوص مقاله انگلیسی است تا بدین‌وسیله بتوانند در مسیر تحصیلی و کاری خود پیشرفت و ارتقاء پیدا کنند. همچنین، اگر دانشجویی قصد اپلای کردن و ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور داشته باشد، یکی از الزامات داشتن یک یا چند مقاله انگلیسی خوب منتشرشده در مجلات معتبر آن فیلد علمی است. مشاوره پذیرش و چاپ مقاله ISI

علاوه بر این مورد، اگر بخش صنعتی از قبیل کارخانه‌ها و شرکت‌های صنعتی تمایل داشته باشند تا در یک پروژه پژوهشی سرمایه‌گذاری کنند، ترجیح آن‌ها بر این است که با اشخاصی همکاری کنند که تعداد درخور توجهی مقاله انگلیسی چاپ کرده‌اند که این موضوع بیانگر مجرب و خبره بودن آن افراد در آن فیلد تحقیقاتی است. بنابراین، اگر در جامعه پژوهش محور کنونی مقاله انگلیسی منتشر نکنید، ممکن است تحصیل یا شغلتان در معرض خطر قرار بگیرد و یا اینکه نتوانید برای اپلای اقدام کنید.

 

انتخاب موضوع:

در مرحله بعد شما باید انتخاب کنید که از بین اقسام گوناگون مقالات انگلیسی، چه نوع مقاله‌ای می‌خواهید به رشته تحریر درآورید. البته این امر به اطلاعاتی که شما در اختیاردارید بستگی دارد. یعنی ابتدا بایستی کار پژوهشی‌تان را موردبررسی و ارزیابی قرار دهید. برای این مورد می‌توانید از مشاوره‌های همکاران پژوهشی یا اساتید راهنما و مشاورین کتیب یار بهره ببرید.

انتخاب مجله جهت ارسال مقاله انگلیسی:

گام بعدی، انتخاب مجله است. یکی از رایج‌ترین روش‌ها برای برگزیدن ژورنال هدف این هست که مشاهده کنید مقاله‌های مشابه با موضوع پژوهش شما یا مقاله‌های که به آن‌ها استناد و یا از آن‌ها استفاده کرده‌اید در چه مجلاتی چاپ‌شده‌اند. همچنین، می‌توانید از سایت‌های مخصوصی که برای انتخاب ژورنال راه‌اندازی شده‌اند و با عنوان سایت‌های ژورنال یاب (journal finder یا همان journal selector) فعالیت می‌کنند استفاده کنید. مشاوره پذیرش و چاپ مقاله ISI

علاوه بر این، برخی ناشران بزرگ مانند الزویر و اشپرینگر نیز دارای چنین ابزاری برای کمک به محققان در انتخاب مجلات مناسب و مرتبط هستند. همچنین، محقق باید نرخ ریجکت شدن مقاله‌های آن ژورنال را هم در نظر داشته باشد و مقاله انگلیسی خود را ترجیحاً به مجله‌ای ارسال کنند که میزان رد شدگی مقالات آن کم باشد. علاوه بر این، همواره باید ضریب تأثیر و دیگر شاخص‌های رتبه‌بندی مجله را هم بررسی و در نظر بگیرید.

 

سابمیت مقالات  ISI در ژورنال های خارجی:

پس از انتخاب ژورنال مناسب با توجه به فاکتورهای فوق، محقق بایستی در سایت مجله به دنبال قسمت راهنمای نویسندگان (تحت عناوینی مثل instructions for authors، guides for authors یا author instructions یا author guidelines و عناوین مشابه) باشد و این راهنماها را به‌صورت کامل و دقیق مطالعه کند. این راهنما به‌طورمعمول فرمت و ساختار مقاله، مراحل ارسال و داوری مقاله، هزینه انتشار مقاله و موارد کپی ‌رایت و اخلاق پژوهش را دربرمی گیرد.

در انتها، بایستی مقاله را طبق ساختار مجله موردنظر فرمت بندی و سپس، برای سابمیت مقاله اقدام نمایید. پس از سابمیت مقاله در ژورنال، مقاله توسط داوران بررسی و رویو شده و اگر مناسب انتشار و مرتبط با پوشش موضوعی مجله بود، اکسپت و منتشر می‌شود و اگر نیاز به اصلاحات و ویرایش داشت، محقق بایستی این اصلاحات و ویرایش‌ها را انجام داده و مقاله اصلاح‌شده را ارسال کند تا بار دیگر توسط داوران بررسی شود.

درصورتی ‌که داوران به دلایلی مختلف مقاله شما را مناسب انتشار در ژورنال ندانند، ایمیلی تحت عنوان رد مقاله و یا (ریجکت) همراه با نظرات داوران برای شما ارسال خواهد شد. شما با اِعمال کردن نظرات و کامنت های داوران مبنی بر رد مقاله، می‌توانید نواقص و مشکلات مقاله‌تان را برطرف کرده و برای یک ژورنال دیگر ارسال نمایید.