انجام پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات

انجام پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات

در خواست

مشاوره و آموزش پایان‌نامه و رساله مهندسی فناوری اطلاعات (IT)در مقطع ارشد و دکتری، انجام پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات ، انجام پروپوزال مهندسی فناوری اطلاعات ، انجام پایان نامه مهندسی فناروی اطلاعات
مطالعه، طراحی، ساخت، راه اندازی، نگهداری سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری، جمع‌آوری، سازمان‌دهی، طبقه‌بندی و انتقال اطلاعات مهم ترین اهدافی است که مهندسی فناوری اطلاعات آن را دنبال می‌کند. مهم¬ترین توانمندی دانش آموختگان این رشته، استفاده صحیح و بهره برداری به‌موقع از اطلاعات است. هسته اصلی این رشته را مهندسی کامپیوتر به‌ویژه گرایش نرم افزار تشکیل می‌دهد. انجام پایان نامه مهندسی فناوری اطلاعات ، انجام پروپوزال مهندسی فناوری اطلاعات. گروه تحقیقاتی کتیب‌یار با به‌کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان‌نامه و رساله مهندسی فناوری اطلاعات (IT)را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

گرایش های رشته مهندسی فناوری اطلاعات (IT)

رشته مهندسی فناوری اطلاعات (IT) دارای گرایش های زیر است:
تجارت الكترونيكي (e-commerce)
این گرایش شیوه‌های استفاده از اینترنت را برای فروش محصولات و خدمات آموزش می دهد. کاربرد این رشته در تبلیغات، مشاور در زمینه تجارت الکترونیک، برنامه نویسان کامپیوتر، وب مستر و طراح وب می‌باشد.
مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی
شبکه‌های کامپیوتری
مهندسی فناوری اطلاعات (IT)
درس های مربوط به‌رشته مهندسی فناوری اطلاعات (IT)
درس های این رشته در طول تحصیل شامل موارد زیر می‌باشد:
ریاضی، معادلات دی فرانسل، آمار و احتمالات مهندسی، فیزیک، کارگاه عمومی.

دروس اصلی:

ساختمان‌های گسسته، مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی، زبان ماشین و برنامه‌نویسی سیستم، ساختمان داده‌ها، مدارهای منطقی، معماری کامپیوتر، برنامه‌سازی پیشرفته، سیستم‌های عامل، پایگاه داده‌ها، طراحی الگوریتم‌ها، مهندسی نرم افزار، شبکه‌های کامپیوتری، مبانی الکترونیک دیجیتال، هوش مصنوعی، اصول و مبانی مدیریت، مبانی اقتصاد مهندسی، آزمایشگاه شبکه، آزمایشگاه پایگاه داده‌ها، شیوه ارائه مطالب علمی و فنی، زبان تخصصی آزمایشگاه سیستم عامل.

دروس تخصصی:

مبانی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیکی، مدیریت و کنترل پروژه¬های فناوری اطلاعات، برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات،آموزش الکترونیکی، محیط¬های چند رسانه¬ای، پروژه فناوری اطلاعات، کار آموزی

آینده شغلی فارغ التحصیلان رشته مهندسی فناوری اطلاعات:

 تکنیسین PC:

این افراد پشتیبانی اصلی ساختار IT  یا فرایند ها و سرویس هایی چون Desktop را به عهده دارند. آن ها هر آنچه در این زمینه موجود می باشد از سخت افزار و نرم افزار گرفته تا برنامه ها و سرویس های خانگی را پوشش می دهند . رایج ترین مدرک بین المللی موجود درزمینه تکنیسین PC مدارک A+ شرکت کامپتیا و مدرک MCDST مایکروسافت می باشد .

مدیر شبکه :

مدیران شبکه از طریق نصب و راه اندازی و مدیریت Desktop و سرورها به امر پشتیبانی فراساختار IT می پردازد. آنها در حقیقت مسئولیت نصب و راه اندازی و عیب یابی شبکه و ایجاد سرویس های رایج شبکه از جمله دسترسی به فایل و پرینت و فکس و اینترنت را عهده دار می باشند . مدیران شبکه با تخصصهای بالاتر ممکن است برنامه ها و یا سرویس های در سطح گسترده و Enterprise از جمله سیستم های حسابداری و سیستم های کنترل منابع انسانی (ERP) و محیط های پایگاه های داده ها را نیز مدیریت نمایند . مدارک بین المللی رایج جهت مدیران شبکه شامل MCSE,MCSA ( در زمینه مایکروسافت ) MCNE,CNE ( در زمینه ناول ) می باشند .

 متخصص امنیت شبکه :

متخصصین امنیت شبکه با آنالیز و ارزشیابی شبکه ها و سیستم ها از زاویه امنیت ازآن ها پشتیبانی می نمایند .این افراد بطور معمول مسئول بررسی ، مستند سازی و اجرا و مدیریت سیاست های امنیتی ارگان ها از تمامی جهات می باشند و این بدان معنی می باشند که آنها مسئوول کار با روترها ، فایروال ها ، Gateway ها و سیستم های Intrusion Detection ، مسائل مربوط به ویروس ها و غیره می باشند . متخصصین امنیت شبکه در درون سازمان ها جایی که معمولا به نوعی هسته IT مرکزی تعلق دارند یا در خارج سازمان ها به عنوان مشاور امنیتی به کار مشغول می باشند .

مدارک رایج جهت این دسته از متخصصین شامل مدارکی چون MCSE Security ، MCSA Security CCSP،CISSP و + Security و چندین مدرک دیگر در این زمینه می باشند.

متخصص ارتباطات درون شبکه ای (Internetworking): این افراد وظیفه مدیریت ساختارهای پیچیده شبکه که معمولا براساس TCP/IP و همچنین امور روتینگ ، Name Services ، ساختار های امنیتی و … می باشند را به عهده دارند . چه یک سازمان به اینترنت متصل باشد یا از شبکه درونی (Intranet) و یا بخشی از یک شبکه بیرونی (Extranet) استفاده نماید،  متخصصین ارتباطات درون شبکه ای باعث ایجاد ارتباطات صحیح بین شبکه های دورنی و بیرونی می گردند. مدارکی رایج در این زمینه که شامل مدرک CCNA,CCNP,CCIE سیسکو می گردد را میتوان اخذ کرد.

 

متخصص برنامه نویسی

 

خدمات گروه تحقیقاتی کتیب یار:

• مشاوره و آموزش رایگان پایان¬نامه نویسی و پروپوزال¬نویسی
• مشاوره و آموزش رایگان رساله¬نویسی و پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پایان نامه¬نویسی
• کارگاه آموزشی رساله دکتری
• مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
• چاپ کتاب
• ترجمه مقالات به انگلیسی
• مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
• مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی.

 

گروه تحقیقاتی کتیب‌یار با سوابق و تجارب درخشان در زمینه¬ی مشاوره و آموزش و با کادری مجرب و توانمند اعلام آمادگی نموده و درواقع هدف اصلی این گروه در راستای مشاوره و آموزش شخصی‌سازی شده می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با پرکردن فرم گروه تحقیقاتی کتیبیار، به‌صورت تلفنی، ایمیل و یا حضوری با این گروه در ارتباط باشید.
همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.
</p>