انجام پایان نامه علوم تربیتی

انجام پایان نامه علوم تربیتی

علوم تربیتی از رشته‌های علوم انسانی است که به¬جنبه‌های آموزش و پرورش آدمی و دانش¬های مربوط به¬آن می‌پردازد. علوم تربیتی آموزش لازم را به¬معلمان و کارشناسان برای موقعیت¬هایی که نیاز به¬تخصص در آموزش، تحصیل، مسائل اجتماعی و آموزشی دارند، می¬دهد و شامل گرایش¬های متنوع و رشته¬های مختلف است. گروه تحقیقاتی کتیب¬یار با به¬کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان¬نامه و رساله علوم¬تربیتی را با بالاترین کیفیت ارائه می¬دهد.
گرایش¬های علوم¬تربیتی عبارتند از:
• آموزش و پرورش تطبيقی (Comparative education)
• آموزش و پرورش ابتدايی (Elementary education)
• آموزش و پرورش پيش دبستانی (Preschool education)
برنامه ريزی درسی (Educational Planning)
این رشته نحوه تحصیل و برنامه¬ریزی¬های مرتبط با آن را شامل می¬شود و به¬مطالعه و بررسی چگونگی انجام سیاست¬ها در یک سیستم آموزشی می¬پردازد. از کاربردهای این رشته می¬توان به¬همکاری با مؤسسات و سازمان-های دولتی برای خلق و ایجاد استانداردهای آموزشی اشاره کرد.
تاريخ و فلسفه آموزش و پرورش (History and Philosophy of Education)
این رشته شامل ریشه¬های تاریخی و فلسفی سیاست¬ها و شیوه¬های آموزشی، نهادها و یا جنبش ها است و در ارتباط با پیشرفت¬های اجتماعی، فلسفی، اقتصادی، فرهنگی و... می¬باشد. از کاربردهای این رشته می¬توان به -تحلیلگر سیستم¬های آموزشی، امور فرهنگی، نویسنده فنی، منتقد و روابط عمومی اشاره کرد.
تعليم و تربيت اسلامی (Islamic education)
مديريت آموزشی (Education Management) نوعی از مدیریت است که در مراکز آموزشی اجرا می شود. مدیریت در مفهوم کلی و عام، از دیدگاه‌های متفاوتی تعریف شده است. به عبارتی مدیر هماهنگ‌کننده و کنترل‌کننده فعالیت‌های دسته‌جمعی برای رسیدن به هدف مطلوب سازمان با حداکثر کارآیی است. فارغ التحصیلان این رشته در جایگاه¬های رهبری در مدارس، سازما¬ های دولتی و سایر سازمان¬های مرتبط فعالیت می¬کنند. از کاربردهای این رشته می توان به¬مدیریت، متخصصان آموزشی و سرپرستان اشاره نمود.
آموزش و بهسازی منابع انسانی (Training and human resource development)
این رشته به¬مقوله مدیریت منابع انسانی و آموزش در زمینه سازمان¬ها در سطح ملی و بین المللی می¬پردازد. دانشجویان این رشته در صنایعی همانند رستوران، کسب و کار عمومی، بهداشت و درمان می¬توانند مشغول به¬کار شوند.
آموزش بزرگسالان (Adult Education)
این رشته بر آموزش¬هایی که برای تدریس به¬دانشجویان بالغ که به¬دنبال پیشرفت دانش عمومی خود، کسب مدارک و یا تغییر شغل یا پیشرفت حرفه ای هستند، تمرکز دارد.
تحقيقات آموزشی (Educational research)
این رشته مختص افرادی است که تمرکز خود را بر ¬تحقیق آموزش و پرورش، تحقیق و ارزیابی آموزشی، و تحقیقات آموزشی و تجزیه و تحلیل سیاستگذاری¬ها قرار می¬دهند.
تكنولوژی آموزشی (Educational technology)
مديريت و برنامه ريزی آموزش عالی (Management and Planning of Higher Education)
دروس مشترک در گرایش¬های مختلف علوم تربیتی:
تاریخ آموزش و پرورش در اسلام و ایران، فلسفه آموزش و پرورش، اصول و مبانی آموزش و پرورش، آموزش و پرورش تطبیقی، آموزش و پرورش ابتدایی راهنمایی و متوسطه، اخلاق اسلامی، روش¬ها و فنون تدریس، روان¬شناسی عمومی، روان¬شناسی تربیتی، روان¬شناسی رشد کودکی و نوجوانی، جامعه¬شناسی عمومی، جامعه-شناسی آموزش و پرورش، اقتصاد آموزش و پرورش، مقدمات مدیریت آموزشی، مقدمات برنامه¬ریزی آموزشی و درسی، آموزش و پرورش کودکان استثنائی، مقدمات مشاوره و راهنمایی، مقدمات تکنولوژی آموزشی آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری، روش¬های آماری در علوم تربیتی، سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی، مقدمات روش تحقیق در علوم تربیتی.
دروس تخصصی گرایش تکنولوژی آموزشی:
سمینار در برنامه¬ریزی درسی و آموزشی، مبانی ارتباط انسانی، اصول طراحی پیام¬های آموزشی، اصول عکاسی، تولید و برنامه¬های تلویزیونی، انتخاب، بهره¬برداری و ارزیابی مواد و وسایل آموزشی، تولید مواد آموزشی.
دروس تخصصی گرایش مدیریت و برنامه آموزشی:
اصول مدیریت آموزشی، روان¬شناسی اجتماعی در تعلیم و تربیت، سازمان و قوانین آموزش و پرورش ایران، اصول برنامه¬ریزی آموزشی، مبانی و امور مالی و تنظیم بودجه در آموزش و پرورش، اصول برنامه¬ریزی درسی، کاربرد مقدمات کامپیوتر در مدیریت آموزشی، اصول حسابداری، روابط انسانی در سازمان¬های آموزشی، نظارت و راهنمایی تعلیماتی، راهنمایی تحصیلی و شغلی، مسائل نوجوانان و جوانان،آموزش بزرگسالان، برنامه¬ریزی آموزش ضمن خدمت، مدیریت اسلامی، پروژه تحقیقاتی، کار عملی مدیریت در آموزشگاه، کار عملی در سازمان¬ها، متون زبان خارجه، متون زبان خارجه در مدیریت آموزشی.
دروس تخصصی گرایش آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی:
آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی، بهداشت و تغذیه مادر و کودک، اصول بهداشت و کمک های اولیه، تفاوت¬های فردی کودکان، روان¬شناسی بازی، مدیریت مراکز پیش دبستانی ودبستانی، آشنایی با مفاهیم و روش تدریس ریاضیات، آموزش هنر، تهیه و کاربرد وسایل آموزشی، کاردستی و مهارت¬های فنی، مشاهده زبان آموزی، قصه¬گویی و نمایش خلاق، کارو آشنایی با طبیعت و زندگی اجتماعی، حرکت ورزشی و سرودهای خاص کودکان، مشاوره کودک، روان¬شناسی آموزش خواندن، ادبیات کودکان، آشنایی با فعالیت¬های تربیتی- اجتماعی، روش تدریس علوم تجربی و اجتماعی، تربیت بدنی، کارورزی دبستان.
دروس تخصصی گرایش آموزش و پرورش کودکان استثنایی:
فیزیولوژی، روان¬شناسی عقب¬ماندگی ذهنی، آموزش و پرورش عقب ماندگان ذهنی، اختلالات رفتاری- عاطفی، اختلالات گویایی، گفتار درمانی، روش های تغییر رفتار، آزمون¬های تشخیص عقب ماندگی های ذهنی، بهداشت و کمک¬های اولیه، روش های مشاوره و مصاحبه، بازی و حرکت درمانی، تهیه مواد وسایل آموزشی، روش تدریس علوم تجربی و اجتماعی، روش تدریس ریاضی، روش تدریس زبان فارسی، کارورزی در روش¬های تدریس، روش¬های بازپروری حسی- حرکتی، روش¬های بازپروری حرفه¬ای، روش¬های اجتماعی، کارورزی در روش¬های بازپروری. نرم افزارهای رشته علوم تربیتی
یکی از نرم افزارهای مهم و کاربردی در این رشته SPSS می¬باشد.
خدمات گروه تحقیقاتی کتیب¬یار
• مشاوره و آموزش رایگان پایان¬نامه نویسی و پروپوزال¬نویسی
• مشاوره و آموزش رایگان رساله¬نویسی و پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پایان نامه¬نویسی
• کارگاه آموزشی رساله دکتری
• مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
• چاپ کتاب
• ترجمه مقالات به انگلیسی
• مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
• مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی
گروه تحقیقاتی کتیب¬یار با سوابق و تجارب درخشان در زمینه¬ی مشاوره و آموزش و با کادری مجرب و توانمند اعلام آمادگی نموده و درواقع هدف اصلی این گروه در راستای مشاوره و آموزش شخصی¬سازی شده می¬باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با پرکردن فرم گروه تحقیقاتی کتیب¬یار، به¬صورت تلفنی، ایمیل و یا حضوری با این گروه در ارتباط باشید. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره¬مند شوید.

در خواست

علوم تربیتی از رشته‌های علوم انسانی است. که به¬جنبه‌های آموزش و پرورش آدمی و دانش¬های مربوط به¬آن می‌پردازد. علوم تربیتی آموزش لازم را به¬معلمان و کارشناسان برای موقعیت¬هایی که نیاز به¬تخصص در آموزش، تحصیل، مسائل اجتماعی و آموزشی دارند، می¬دهد. شامل گرایش¬های متنوع و رشته¬های مختلف است. گروه تحقیقاتی کتیب¬یار با به¬کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان¬نامه و رساله علوم¬تربیتی را با بالاترین کیفیت ارائه می¬دهد. انجام پایان نامه علوم تربیتی ، نگارش مقاله علوم تربیتی

گرایش¬های علوم تربیتی عبارتند از:

• آموزش و پرورش تطبيقی (Comparative education).
• آموزش و پرورش ابتدايی (Elementary education).
• آموزش و پرورش پيش دبستانی (Preschool education).

برنامه ريزی درسی (Educational Planning):

این رشته نحوه تحصیل و برنامه¬ریزی¬های مرتبط با آن را شامل می¬شود. به¬مطالعه و بررسی چگونگی انجام سیاست¬ها در یک سیستم آموزشی می¬پردازد. از کاربردهای این رشته می¬توان به¬همکاری با مؤسسات و سازمان-های دولتی برای خلق و ایجاد استانداردهای آموزشی اشاره کرد.

تاريخ و فلسفه آموزش و پرورش (History and Philosophy of Education):

این رشته شامل ریشه¬های تاریخی و فلسفی سیاست¬ها و شیوه¬های آموزشی، نهادها و یا جنبش ها است. در ارتباط با پیشرفت¬های اجتماعی، فلسفی، اقتصادی، فرهنگی و… می¬باشد. از کاربردهای این رشته می¬توان به -تحلیلگر سیستم¬های آموزشی، امور فرهنگی، نویسنده فنی، منتقد و روابط عمومی اشاره کرد.

تعليم و تربيت اسلامی (Islamic education):

 

مديريت آموزشی (Education Management):

 

نوعی از مدیریت است که در مراکز آموزشی اجرا می شود. مدیریت در مفهوم کلی و عام، از دیدگاه‌های متفاوتی تعریف شده است. به عبارتی مدیر هماهنگ‌کننده و کنترل‌کننده فعالیت‌های دسته‌جمعی برای رسیدن به هدف مطلوب سازمان با حداکثر کارآیی است. فارغ التحصیلان این رشته در جایگاه¬های رهبری در مدارس، سازمان های دولتی و سایر سازمان¬های مرتبط فعالیت می¬کنند. از کاربردهای این رشته می توان به¬مدیریت، متخصصان آموزشی و سرپرستان اشاره نمود.

آموزش و بهسازی منابع انسانی (Training and human resource development):

این رشته به¬مقوله مدیریت منابع انسانی و آموزش در زمینه سازمان¬ها در سطح ملی و بین المللی می¬پردازد. دانشجویان این رشته در صنایعی همانند رستوران، کسب و کار عمومی، بهداشت و درمان می¬توانند مشغول به¬کار شوند.

آموزش بزرگسالان (Adult Education):

این رشته بر آموزش¬هایی که برای تدریس به¬دانشجویان بالغ که به¬دنبال پیشرفت دانش عمومی خود، کسب مدارک و یا تغییر شغل یا پیشرفت حرفه ای هستند، تمرکز دارد.

تحقيقات آموزشی (Educational research):

این رشته مختص افرادی است که تمرکز خود را بر ¬تحقیق آموزش و پرورش، تحقیق و ارزیابی آموزشی، و تحقیقات آموزشی و تجزیه و تحلیل سیاستگذاری¬ها قرار می¬دهند.

تكنولوژی آموزشی (Educational technology)

مديريت و برنامه ريزی آموزش عالی (Management and Planning of Higher Education)

دروس مشترک در گرایش¬های مختلف علوم تربیتی:

تاریخ آموزش و پرورش در اسلام و ایران، فلسفه آموزش و پرورش. اصول و مبانی آموزش و پرورش، آموزش و پرورش تطبیقی، آموزش و پرورش ابتدایی راهنمایی و متوسطه، اخلاق اسلامی، روش¬ها و فنون تدریس. روان¬شناسی عمومی، روان¬شناسی تربیتی، روان¬شناسی رشد کودکی و نوجوانی. جامعه¬شناسی عمومی، جامعه-شناسی آموزش و پرورش، اقتصاد آموزش و پرورش. مقدمات مدیریت آموزشی، مقدمات برنامه¬ریزی آموزشی و درسی. آموزش و پرورش کودکان استثنائی، مقدمات مشاوره و راهنمایی، مقدمات تکنولوژی آموزشی آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری، روش¬های آماری در علوم تربیتی. سنجش و اندازه گیری در علوم تربیتی، مقدمات روش تحقیق در علوم تربیتی.

دروس تخصصی گرایش تکنولوژی آموزشی:

سمینار در برنامه¬ریزی درسی و آموزشی، مبانی ارتباط انسانی، اصول طراحی پیام¬های آموزشی، اصول عکاسی، تولید و برنامه¬های تلویزیونی، انتخاب، بهره¬برداری و ارزیابی مواد و وسایل آموزشی، تولید مواد آموزشی.

دروس تخصصی گرایش مدیریت و برنامه آموزشی:

اصول مدیریت آموزشی، روان¬شناسی اجتماعی در تعلیم و تربیت، سازمان و قوانین آموزش و پرورش ایران. اصول برنامه¬ریزی آموزشی، مبانی و امور مالی و تنظیم بودجه در آموزش و پرورش، اصول برنامه¬ریزی درسی. کاربرد مقدمات کامپیوتر در مدیریت آموزشی، اصول حسابداری، روابط انسانی در سازمان¬های آموزشی، نظارت و راهنمایی تعلیماتی، راهنمایی تحصیلی و شغلی. مسائل نوجوانان و جوانان،آموزش بزرگسالان، برنامه¬ریزی آموزش ضمن خدمت، مدیریت اسلامی، پروژه تحقیقاتی، کار عملی مدیریت در آموزشگاه، کار عملی در سازمان¬ها، متون زبان خارجه، متون زبان خارجه در مدیریت آموزشی. انجام پایان نامه علوم تربیتی ، نگارش مقاله علوم تربیتی

دروس تخصصی گرایش آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی:

آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی، بهداشت و تغذیه مادر و کودک، اصول بهداشت و کمک های اولیه، تفاوت¬های فردی کودکان، روان¬شناسی بازی، مدیریت مراکز پیش دبستانی ودبستانی، آشنایی با مفاهیم و روش تدریس ریاضیات، آموزش هنر، تهیه و کاربرد وسایل آموزشی، کاردستی و مهارت¬های فنی، مشاهده زبان آموزی، قصه¬گویی و نمایش خلاق، کارو آشنایی با طبیعت و زندگی اجتماعی، حرکت ورزشی و سرودهای خاص کودکان، مشاوره کودک، روان¬شناسی آموزش خواندن، ادبیات کودکان، آشنایی با فعالیت¬های تربیتی- اجتماعی، روش تدریس علوم تجربی و اجتماعی، تربیت بدنی، کارورزی دبستان. انجام پایان نامه علوم تربیتی

دروس تخصصی گرایش آموزش و پرورش کودکان استثنایی:

فیزیولوژی، روان¬شناسی عقب¬ماندگی ذهنی، آموزش و پرورش عقب ماندگان ذهنی، اختلالات رفتاری- عاطفی، اختلالات گویایی، گفتار درمانی، روش های تغییر رفتار، آزمون¬های تشخیص عقب ماندگی های ذهنی، بهداشت و کمک¬های اولیه، روش های مشاوره و مصاحبه، بازی و حرکت درمانی، تهیه مواد وسایل آموزشی، روش تدریس علوم تجربی و اجتماعی، روش تدریس ریاضی، روش تدریس زبان فارسی، کارورزی در روش¬های تدریس، روش¬های بازپروری حسی- حرکتی، روش¬های بازپروری حرفه¬ای، روش¬های اجتماعی، کارورزی در روش¬های بازپروری.

نرم افزارهای رشته علوم تربیتی:

یکی از نرم افزارهای مهم و کاربردی در این رشته SPSS می¬باشد. انجام پایان نامه علوم تربیتی ، نگارش مقاله علوم تربیتی

خدمات گروه تحقیقاتی کتیب یار:

• مشاوره و آموزش رایگان پایان¬نامه نویسی و پروپوزال¬نویسی.
• مشاوره و آموزش رایگان رساله¬نویسی و پروپوزال¬نویسی.
• کارگاه آموزشی پروپوزال¬نویسی.
• کارگاه آموزشی پایان نامه¬نویسی.
• کارگاه آموزشی رساله دکتری.

 

• مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
• چاپ کتاب
• ترجمه مقالات به انگلیسی

• مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری

• مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی.

گروه تحقیقاتی کتیب¬یار با سوابق و تجارب درخشان در زمینه¬ی مشاوره و آموزش و با کادری مجرب و توانمند اعلام آمادگی نموده.  درواقع هدف اصلی این گروه در راستای مشاوره و آموزش شخصی¬سازی شده می¬باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با پرکردن فرم گروه تحقیقاتی کتیب¬یار، به¬صورت تلفنی، ایمیل و یا حضوری با این گروه در ارتباط باشید. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره¬مند شوید.