تربیت بدنی

انجام پایان نامه تربیت بدنی

مشاوره و آموزش پایان¬نامه و رساله تربیت¬بدنی و علوم ورزشی در مقطع ارشد و دکتری
یکی از شاخه¬های رشته علوم انسانی که برای تقویت و تربیت جسم و روان انسان از علوم مختلف از جمله روان¬شناسی، جامعه¬شناسی، مدیریت و فیزیولوژی کمک می¬گیرد، رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی می¬باشد. هدف از این رشته آشنایی دانشجویان با جسم انسان در حد یک پزشک¬یار می¬باشد تا بتوانند به¬عنوان یک مربی حرفه¬ای در زمینه مسائل ورزشی با ورزشکاران یا دانش¬آموزان در ارتباط باشند. رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی نقش موثری در رابطه با توانبخشی و بهسازی جسمی و روانی افراد جامعه دارد به همین دلیل از جایگاه مهمی برخوردار است. گروه تحقیقاتی کتیب¬یار با به¬کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان¬نامه و رساله تربیت¬بدنی و علوم ورزشی را با بالاترین کیفیت ارائه می¬دهد.
گرایش های رشته تربيت بدنی و علوم ورزشی
مديريت ورزشی (Sports management)
رشته دکتری مدیریت ورزشی با استفاده از ایده¬ها و خلاقیت¬ها، جایگاه مهمی در توسعه صنعت ورزش و امکان رقابت با کشورهای جهان دارد. هدف این رشته تربیت متخصصان و محققانی است که بتوانند بخش¬های گوناگون صنعت ورزش را مدیریت نمایند. فارغ التحصیلان این رشته با انجام کارهای علمی در حوزه¬های تعیین شده (مدیریت بازاریابی و رسانه های ورزشی، مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی و ...) و تحقیقات در حوزه¬های مورد علاقه خود می توانند به¬تخصصی مشخص دست یابند.
مديريت بازاريابي در ورزش (Marketing Management in Sport)
مديريت اماكن و تأسيسات ورزشی (sports facilities management)
مديريت اوقات فراغت ورزشهاي تفريحي (Recreational Sports Leisure Management)
مديريت راهبردي در سازمانهاي ورزشی (Strategic management in sports organizations)
مديريت رسانه هاي ورزشی (Sports Media Management)
مديريت رويدادهاي ورزشی (Sport event Management)
فيزيولوژي ورزشی (Sport Physiology)
این رشته به¬مطالعه تعامل بین فعالیت های بدنی، فعالیت های ورزشی و واکنش های فیزیولوژیابی بدن می¬پردازد. فیزیولوژی ورزشی به¬مطالعه سینماتیک و پویایی بدن انسان و عوامل موثر بر عملکرد صحیح و کارآمد جنبش¬های بدن در ورزش و زندگی روزمره می¬پردازد. این رشته، تکنیک¬ها و روش¬های مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل کیفی مهارت¬های پیچیده را به¬دانشجویان معرفی خواهد کرد.
از کاربردهای این رشته می¬توان به ¬مربی تیم¬های ورزشی، مربی بدن¬سازی، مدیر ورزشی، ستاد كينزيولوژي يا فيزيولوژي ورزش، تست تجهیزات ورزشی و فیزیولوژی ورزش اشاره کرد.
فيزيولوژي فعاليت بدني و تندرستي (Physiology of physical activity and health)
فيزيولوژي ورزشی كاربردي (Applied Sport Physiology)
فيزيولوژي فعاليت ورزشی محض (Physiology of pure sports activity)
فيزيولوژي فعاليت ورزشی باليني (Physiology of Clinical Exercise)
تغذيه ورزش (Sport nutrition)
بيومكانيك ورزشی (Sport bio-mechanics)
رشته بیومکانیک ورزشی شامل علوم زیستی، آناتومی، کنترل حرکتی، فیزیک، حرکت شناسی و اصول مکانیکی حاکم بر اعضای بدن موجودات زنده (به¬ویژه انسان) می¬باشد. این رشته از دستاوردهای سایر علوم و معارف انسانی که به¬نحوی با آن مرتبط است، بهره گرفته و نتایج آن را در زمینه¬های آموزشی و پژوهشی مورد استفاده قرار می¬دهد. هدف این رشته کاربردی کردن آموزش¬ها به¬منظور تربیت افراد متخصصی است که بتوانند در زمینه-های مختلف آموزشی، برنامه¬ریزی، پژوهشی، نظارت و اجرا به¬فعالیت بپردازند و با نوآوری در زمینه¬های علمی و پژوهشی به¬پیشرفت و گسترش آن کمک نمایند.
از کاربردهای این رشته می¬توان به¬آزمایشگاه تحلیلی گیت، تحقیق و طراحی در شرکت¬های ورزشی، نیروی کار و تست انعطاف¬پذیری کار، طراحی رابط¬های انسان و ماشین و تحقیق و آزمایش ورزشکاران اشاره نمود.
رفتار حركتي (Motor behavior)
رفتار حرکتی زمینه را برای ورود دانشجویان به¬رشته¬های فیزیولوژی و یا کاردرمانی مهیا می¬سازد، این رشته به-مطالعه زمینه¬های گسترده¬ای با تأکید ویژه بر فیزیولوژی و روان¬شناسی حرکتی انسان می¬پردازد.
رشد حركتي (Motor growth)
يادگيري و كنترل حركتي (Learning and motor control)
آموزش تربيت بدني (Physical education)
آسيب شناسي ورزشی و حركات اصلاحي (Sport pathology and corrective movements)
حركات اصلاحي (Corrective movements)
امدادگر ورزشی (Sports Assistant)
تربيت بدني ويژه (Special physical education)
درس¬های مربوط به¬رشته تربيت بدنی و علوم ورزشی
دروس اصلی:
اصول و فلسفه آموزش و پروش، مبانی برنامه¬ریزی آموزش متوسطه، روان¬شناسی کودکی و نوجوانی، روان¬شناسی تربیتی، اصول و فنون مشاوره و راهنمایی، سنجش و اندازه گیری، تولید و کاربرد مواد آموزشی، روش¬ها و فنون تدریس، مدیریت آموزشی.
دروس تخصصی:
اصول و مبانی تربیت¬بدنی، تاریخ تربیت¬بدنی، تغذیه و ورزش، آسیب¬شناسی ورزشی، رشد و تکامل حرکتی، فیزیولوژی ورزشی، یادگیری حرکتی، سنجش و اندازه گیری در تربیت¬بدنی، بهداشت و ورزش، تربیت¬بدنی در مدارس، مدیریت سازمان های ورزشی، مدیریت و طرز اجرای مسابقات، زبان اختصاصی، حرکت¬شناسی ورزشی، حرکات اصلاحی، تربیت¬بدنی و ورزش معلولین، مقدمات بیومکانیک ورزشی، مبانی روانی و اجتماعی، تربیت-بدنی، آمادگی جسمانی، فوتبال، دومیدانی، ژیمناستیک، شنا، والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، کشتی، بدمینتون. نرم افزارهای رشته تربيت بدنی و علوم ورزشی
نرم افزار حرکات اصلاحی، نرم افزار تحلیل حرکت، نرم افزار screen measuring، نرم افزار آموزشی حرکت شناسی و ...
خدمات گروه تحقیقاتی کتیب¬یار
• مشاوره و آموزش رایگان پایان¬نامه نویسی و پروپوزال¬نویسی
• مشاوره و آموزش رایگان رساله¬نویسی و پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پایان نامه¬نویسی
• کارگاه آموزشی رساله دکتری
• مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
• چاپ کتاب
• ترجمه مقالات به انگلیسی
• مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
• مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی
گروه تحقیقاتی کتیب¬یار با سوابق و تجارب درخشان در زمینه¬ی مشاوره و آموزش و با کادری مجرب و توانمند اعلام آمادگی نموده و درواقع هدف اصلی این گروه در راستای مشاوره و آموزش شخصی¬سازی شده می¬باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با پرکردن فرم گروه تحقیقاتی کتیب¬یار، به¬صورت تلفنی، ایمیل و یا حضوری با این گروه در ارتباط باشید. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره¬مند شوید.

در خواست

انجام پایان نامه تربیت بدنی

انجام پایان نامه تربیت بدنی

مشاوره و آموزش پایان نامه و رساله تربیت بدنی و علوم ورزشی در مقطع ارشد و دکتری

انجام پایان نامه تربیت بدنی .یکی از شاخه های رشته علوم انسانی که برای تقویت و تربیت جسم و روان انسان از علوم مختلف از جمله روان شناسی، جامعه شناسی، مدیریت و فیزیولوژی کمک می گیرد، رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی می باشد. هدف از این رشته آشنایی دانشجویان با جسم انسان در حد یک پزشک یار  می باشد تا بتوانند به عنوان یک مربی حرفه ای در زمینه مسائل ورزشی با ورزشکاران یا دانش آموزان در ارتباط باشند. رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی نقش موثری در رابطه با توانبخشی و بهسازی جسمی و روانی افراد جامعه دارد به همین دلیل از جایگاه مهمی برخوردار است. گروه تحقیقاتی کتیب یار با به کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان نامه و رساله تربیت بدنی و علوم ورزشی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

گرایش های رشته تربيت بدنی و علوم ورزشی:

مديريت ورزشی (Sports management)
رشته دکتری مدیریت ورزشی با استفاده از ایده ها و خلاقیت ها، جایگاه مهمی در توسعه صنعت ورزش و امکان رقابت با کشورهای جهان دارد. هدف این رشته            تربیت متخصصان و محققانی است که بتوانند بخش های گوناگون صنعت ورزش را مدیریت نمایند. فارغ التحصیلان این رشته با انجام کارهای علمی در حوزه های            تعیین شده (مدیریت بازاریابی و رسانه های ورزشی، مدیریت اوقات فراغت و ورزش های تفریحی و …) و تحقیقات در حوزه های مورد علاقه خود می توانند                    به تخصصی مشخص دست یابند.

مديريت بازاريابي در ورزش (Marketing Management in Sport)
مديريت اماكن و تأسيسات ورزشی (sports facilities management)
مديريت اوقات فراغت ورزشهاي تفريحي (Recreational Sports Leisure Management)
مديريت راهبردي در سازمانهاي ورزشی (Strategic management in sports organizations)
مديريت رسانه هاي ورزشی (Sports Media Management)
مديريت رويدادهاي ورزشی (Sport event Management)

فيزيولوژي ورزشی (Sport Physiology):

این رشته به مطالعه تعامل بین فعالیت های بدنی، فعالیت های ورزشی و واکنش های فیزیولوژیابی بدن می پردازد. فیزیولوژی ورزشی به مطالعه سینماتیک و پویایی بدن انسان و عوامل موثر بر عملکرد صحیح و کارآمد جنبش های بدن در ورزش و زندگی روزمره می پردازد. این رشته، تکنیک ها و روش های مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل کیفی مهارت های پیچیده را به دانشجویان معرفی خواهد کرد.از کاربردهای این رشته می توان به مربی تیم های ورزشی، مربی بدنسازی، مدیر ورزشی، ستاد كينزيولوژي يا فيزيولوژي ورزش، تست تجهیزات ورزشی و فیزیولوژی ورزش اشاره کرد.فيزيولوژي فعاليت بدني و تندرستي (Physiology of physical activity and health)فيزيولوژي ورزشی كاربردي (Applied Sport Physiology)فيزيولوژي فعاليت ورزشی محض (Physiology of pure sports activity)فيزيولوژي فعاليت ورزشی باليني (Physiology of Clinical Exercise)تغذيه ورزش (Sport nutrition)

بيومكانيك ورزشی (Sport bio-mechanics):

رشته بیومکانیک ورزشی شامل علوم زیستی، آناتومی، کنترل حرکتی، فیزیک، حرکت شناسی و اصول مکانیکی حاکم بر اعضای بدن موجودات زنده (به ویژه انسان) می باشد. این رشته از دستاوردهای سایر علوم و معارف انسانی که به نحوی با آن مرتبط است، بهره گرفته و نتایج آن را در زمینه های آموزشی و پژوهشی مورد استفاده قرار می دهد. هدف این رشته کاربردی کردن آموزش ها به منظور تربیت افراد متخصصی است که بتوانند در زمینه-های مختلف آموزشی، برنامه ریزی، پژوهشی، نظارت و اجرا به فعالیت بپردازند و با نوآوری در زمینه های علمی و پژوهشی به پیشرفت و گسترش آن کمک نمایند.
از کاربردهای این رشته می توان به آزمایشگاه تحلیلی گیت، تحقیق و طراحی در شرکت های ورزشی، نیروی کار و تست انعطاف پذیری کار، طراحی رابط های انسان و ماشین و تحقیق و آزمایش ورزشکاران اشاره نمود.

 

رفتار حركتي (Motor behavior)
رفتار حرکتی زمینه را برای ورود دانشجویان به رشته های فیزیولوژی و یا کاردرمانی مهیا می سازد، این رشته به-مطالعه زمینه های گسترده ای با تأکید ویژه بر فیزیولوژی و روان شناسی حرکتی انسان می پردازد.
رشد حركتي (Motor growth)
يادگيري و كنترل حركتي (Learning and motor control)
آموزش تربيت بدني (Physical education)
آسيب شناسي ورزشی و حركات اصلاحي (Sport pathology and corrective movements)
حركات اصلاحي (Corrective movements)
امدادگر ورزشی (Sports Assistant)
تربيت بدني ويژه (Special physical education)

درس های مربوط به رشته تربيت بدنی و علوم ورزشی:

دروس اصلی:
اصول و فلسفه آموزش و پروش، مبانی برنامه ریزی آموزش متوسطه، روان شناسی کودکی و نوجوانی، روان شناسی تربیتی، اصول و فنون مشاوره و راهنمایی، سنجش و اندازه گیری، تولید و کاربرد مواد آموزشی، روش ها و فنون تدریس، مدیریت آموزشی.

دروس تخصصی:
اصول و مبانی تربیت بدنی، تاریخ تربیت بدنی، تغذیه و ورزش، آسیب شناسی ورزشی، رشد و تکامل حرکتی، فیزیولوژی ورزشی، یادگیری حرکتی، سنجش و اندازه گیری در تربیت بدنی، بهداشت و ورزش، تربیت بدنی در مدارس، مدیریت سازمان های ورزشی، مدیریت و طرز اجرای مسابقات، زبان اختصاصی، حرکت شناسی ورزشی، حرکات اصلاحی، تربیت بدنی و ورزش معلولین، مقدمات بیومکانیک ورزشی، مبانی روانی و اجتماعی، تربیت-بدنی، آمادگی جسمانی، فوتبال، دو و میدانی، ژیمناستیک، شنا، والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، کشتی، بدمینتون. نرم افزارهای رشته تربيت بدنی و علوم ورزشی
نرم افزار حرکات اصلاحی، نرم افزار تحلیل حرکت، نرم افزار screen measuring، نرم افزار آموزشی حرکت شناسی و …

آینده شغلی رشته تربیت بدنی:

فارغ التحصیلان این رشته می توانند در وزارتخانه ها (در بخش تربیت بدنی) به عنوان مربی و مسئول ورزش و یا به عنوان مشاوره یک طراح در ساخت وسایل و لباس های ورزشی، به عنوان مربی در باشگاه های ورزشی آزاد و یا به عنوان کارشناس یا مربی بدنسازی در سازمان تربیت بدنی فعالیت داشته باشند.کارشناسی تربیت بدنی در فدراسیون های ورزشی و نهادهای انقلابی ،سازمان های دولتی ، خدمت در مراکز ورزشی و درمانی جانبازان و معلولین، تدریس دروس تربیت بدنی در مدارس و مراکز آموزشی هم از دیگر فعالیت های مربوط به فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی می باشد.

خدمات گروه تحقیقاتی کتیب یار

• مشاوره و آموزش رایگان پایان نامه نویسی و پروپوزال نویسی
• مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
• کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
• کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
• کارگاه آموزشی رساله دکتری
• مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
• چاپ کتاب
• ترجمه مقالات به انگلیسی
• مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
• مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی

گروه تحقیقاتی کتیب یار با سوابق و تجارب درخشان در زمینه ی مشاوره و آموزش و با کادری مجرب و توانمند اعلام آمادگی نموده و در واقع هدف اصلی این گروه در راستای مشاوره و آموزش شخصی سازی شده می باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با پرکردن فرم گروه تحقیقاتی کتیب یار، به صورت تلفنی، ایمیل و یا حضوری با این گروه در ارتباط باشید. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.