مشاوره پایان نامه و رساله شیمی

مشاوره پایان نامه و رساله شیمی

مشاوره و آموزش پایان¬نامه و رساله شیمی در مقطع ارشد و دکتری
شیمی علم اتم‌ها، پیوند‌ها و مولکول هاست، دانشی که می‌تواند خواص ماده، چگونگی تغییرات و شیوه تولید آن‌ها را از هسته اتم گرفته تا کهکشان‌ها بررسی کند. رشته شیمی دارای دو بخش علم شیمی و صنایع شیمی است که علم شیمی به عنوان یکی از علوم پایه زیربنای علوم مختلفی همچون بیولوژی، بیوتکنولوژی، پزشکی دندانپزشکی، داروسازی و رشته‌های متعدد مهندسی است. گروه تحقیقاتی کتیب¬یار با به¬کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان¬نامه و رساله شیمی را با بالاترین کیفیت ارائه می¬دهد.
گرایش های رشته شیمی
رشته شيمي دارای گرایش¬های زیر است:
شيمی فيزيك (Physical Chemistry)
شیمیفیزیک علم مطالعه پدیدههای میکروسکوپی و ماکروسکوپی در سیستمهای شیمیایی بر اساس قوانین فیزیکی است. شیمیفیزیک به¬چهار زیرشاخه ترمودینامیک و مکانیک آماری، شیمی کوانتومی و طیفسنجی، سنتیک شیمیایی و شیمی و الکتروشیمی سطح تقسیم میشود که هر موضوعات مرتبط با هر زیرشاخه میتوانند به¬صورت نظری و محاسباتی بررسی شوند. از کاربردهای این گرایش می¬توان به¬بیوفیزیک، محقق کاربردی، توسعه مواد، فیزیکدان شیمی، استاد دانشگاه، محقق دولتی، مدیر عامل شرکت یا مدیر اجرایی اشاره کرد. شيمی آلی (Organic Chemistry)
شیمی آلی زیر مجموعه‌ای از دانش شیمی است که دربارة ترکیبات کربن یا مواد آلی سخن می‌گوید. از کاربردهای این رشته می توان به¬تحلیلگر قانونی، شیمیدان محیط زیست، دانشمند غذایی و متخصص نساجی اشاره نمود.
شيمی معدنی (Inorganic Chemistry)
شيمی تجزيه (Analytical Chemistry)
شيمي كاربردی (Applied chemistry)
شیمی کاربردی حد فاصل بین شیمی محض و رشته های مهندسی شیمی است که فارغ التحصیلان می¬توانند در صنایع مختلف شیمیایی مانند چرم، رنگ، پلیمر، صنایع داروسازی و ... مشغول به¬کار شوند و طبیعی است هر چه علم پیشرفته¬تر باشد نیاز به این دانشجویان و فارغ التحصیلان بیشتر است. از کاربردهای این گرایش می¬توان به-توسعه، مدیریت تولید، پژوهش، مامور ایمنی و مدیر فروش دارو، مواد غذایی، صنایع شیمیایی و صنایع صنعتی، فلز و آلیاژ، رنگ و پلاستیک اشاره کرد.
فيتوشيمی (Phytochemistry)
نانوشيمی (Nano chemistry)
آموزش شيمی (Chemistry education)
پيشرانه (Propeller)
شيمی پليمر (Polymer chemistry)
شیمی پلیمر در ارتباط با مطالعه ماکرومولکول¬هایی به¬نام پلیمر می¬باشد که از کاربردهای آن می¬توان به¬¬دانشمند پلیمر، آزمایشگاه شیمی، متخصص شیمی و معلم شیمی اشاره داشت. شيمي دارويی (pharmaceutical chemistry)
نحوة کار با داروها، ترکیب داروها و نیز طراحی و تحویل در زمینه مسائل اخلاقی در زمینه توسعه و گسترش دارویی از جمله اموری است که در شیمی دارویی به¬دانشجویان آموزش داده می¬شود. از کاربردهای این گرایش می¬توان به¬آموزش و پرورش، مشاغل دارویی، مشاغل دولتی، شیمیدان تحلیلی، مهندس شیمی، متخصص بهداشتی، بیوشیمی بالینی و ... اشاره داشت. شيمی كاتاليست (catalyst chemistry)
شيمی دريا (Marin chemistry)
رشته شیمی دریا به¬بحث و بررسی در خصوص شیمی آب، معادن و کانی ها، نفت و گاز، شیمی مناطق فرا جوش، شیمی آلاینده ها و بسیاری از موارد مهم دیگر در دریا می¬پردازد. کاربرد این رشته را می¬توان در آموزش، اقیانوس شناسی شیمی، نظارت بر محیط زیست، ارزیابی خطر و شیمی سیاره¬ای مشاهده کرد.
شيمی و فناوری اسانس (Chemistry and Essential Technology)
درس¬های مربوط به¬رشته شيمي
درس¬های این رشته در طول تحصیل به¬صورت زیر می باشد:
دروس مشترک در گرایش¬های شیمی:
ریاضی عمومی، فیزیک پایه، شیمی عمومی، معادلات دیفرانسیل، شیمی آلی، شیمی تجزیه، شیمی فیزیک، شیمی معدنی، زبان تخصصی شیمی، کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی، جداسازی و شناسایی ترکیبات آلی، مبانی کامپیوتر و برنامه¬نویسی، روش استفاده از متون علمی شیمی، کارگاه یا شیشه¬¬گری. دروس تخصصی گرایش شیمی محض:
اصول صنایع شیمیایی، شیمی آلی فلزی، مبانی شیمی کوانتومی، گرافیک و نقشه خوانی، شیمی فیزیک آلی، طیف سنجی مولکولی. دروس تخصصی گرایش شیمی کاربردی:
کارگاه یا شیشه¬گری، گرافیک و نقشه خوانی، اصول محاسبات شیمی صنعتی، کارآموزی تابستانی، گزارش¬نویسی و سمینار، اصول تصفیه آب و پساب¬های صنعتی، خوردگی فلزات. نرم¬افزارهای رشته شيمي
نرم¬افزار ترسیم ساختارهای مولکولی و کریستالی، نرم¬افزار ترسیم ساختارهای مولکولی و کریستالی XCrySDen، نرم¬افزار انجام محاسبات، شبیه سازی و بررسی ترکیبات شیمیایی ProsimgraphsPro ، نرم¬افزار Mestrelab Mnova نرم¬افزار آنالیز داده های NMR ،GC ،MS ،LC، نرم¬افزار پیش بینی و مدلسازی داکینگ مولکولی Molegro Virtual Docker v6.0، نرم¬افزار محاسبه تاثیرات کربنی یک محصول در طول چرخة تولید Umberto NXT CO2 v7.1، نرم¬افزار حل مسائل مهندسی شیمی و معادلات ریاضی EquationsPro v10.0، نرم¬افزار انجام محاسبات شیمیایی DataPro v10.0، نرم¬افزار مستندسازی فعالیت¬های آزمایشگاه شیمی Espresso ELN v7.3.2.0، شبیه¬سازی ترکیبات مولکولی و اتمی SeeSAR v5.4 خدمات گروه تحقیقاتی کتیب¬یار
• مشاوره و آموزش رایگان پایان¬نامه نویسی و پروپوزال¬نویسی
• مشاوره و آموزش رایگان رساله¬نویسی و پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پایان نامه¬نویسی
• کارگاه آموزشی رساله دکتری
• مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
• چاپ کتاب
• ترجمه مقالات به انگلیسی
• مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
• مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی
• گروه تحقیقاتی کتیب¬یار با سوابق و تجارب درخشان در زمینه¬ی مشاوره و آموزش و با کادری مجرب و توانمند اعلام آمادگی نموده و درواقع هدف اصلی این گروه در راستای مشاوره و آموزش شخصی¬سازی شده می¬باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با پرکردن فرم گروه تحقیقاتی کتیب¬یار، به¬صورت تلفنی، ایمیل و یا حضوری با این گروه در ارتباط باشید.
همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره¬مند شوید.

در خواست

شیمی به دلیل نقش اساسی در علوم زیست شناختی و فیزیکی، مهندسی، کشاورزی، پزشکی و رشته های بهداشت به عنوان علم مرکزی شناخته می شود. شیمی در ساده ترین حالت، علم مواد و چگونگی تغییر آنها است. شیمی به بررسی ویژگی های اتم، بعضی از اساسی ترین سازه های تمام ماده و نحوه ترکیب این اتم ها برای تشکیل انواع جدید ماده می پردازد. این مجموعه رشته ها و گرایش های مختلفی را در بر می گیرد. پایان نامه و رساله شیمی

گروه تحقیقاتی کتیب‌یار با به‌کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان¬نامه و رساله علوم کامپیوتر را با بالاترین کیفیت ارائه می¬دهد.

گرایش های رشته شیمی:

رشته شيمي دارای گرایش هایی است مختلف، که در ادامه به آنها اشاره می شود:

شيمی فيزيك (Physical Chemistry):

شیمی فیزیک با الکترونها، هسته ها، اتم ها و همچنین مولکول ها در همه حالت های ماده مرتبط است. این گرایش به بررسی چگونگی ارتباط آن ها با محیط شان می پردازد. این گرایش شیمی و فیزیک را پوشش می دهد. کاربردهای این گرایش را می توان در بیوفیزیک، محقق کاربردی، توسعه مواد، فیزیکدان شیمی، استاد دانشگاه، محقق دولتی، مدیر عامل شرکت یا مدیر اجرایی مشاهده نمود.

شيمی آلی (Organic Chemistry):

شیمی آلی در جنبه های مختلف زندگی روزمره دخیل است. دانشجویان گرایش شیمی آلی مولکول های آلی را مورد مطالعه قرار می دهند که شامل بلوک های ساختمانی زندگی می باشند: کربن، هیدروژن، اکسیژن و همینطور نیتروژن. دانشجویان این رشته به مطالعه چگونگی ایجاد این نوع مولکول ها در طبیعت و آزمایشگاه می پردازند. همچنین چگونگی تشکیل سلول های زنده و سیستم ها را بررسی می کنند و چگونگی ارتباط آن ها با ترکیبات معدنی را نیز می آموزند.

از کاربردهای این رشته میشود به تحلیلگر قانونی، شیمیدان محیط زیست، دانشمند غذایی و متخصص نساجی اشاره کرد. پایان نامه و رساله شیمی

شيمی معدنی (Inorganic Chemistry)

شيمی تجزيه (Analytical Chemistry)

شيمي كاربردی (Applied chemistry):

این گرایش به دانشجویان آموزش های لازم در زمینه تحقیقات در شیمی کاربردی را می دهد. گرایش شیمی کاربردی، دانشجویان را قادر میسازد تا در یک برنامه تحقیقاتی در یک حوزه مورد علاقه خود، مشارکت داشته باشند، همچنین در زمینه تکنیک های تحقیق و تجربه با ابزارهای تحقیقاتی مدرن نیز آموزش هایی را برای دانشجویان فراهم می آورد. کاربردهای این گرایش را می توان در توسعه، مدیریت تولید، پژوهش، مامور ایمنی و مدیر فروش دارو، مواد غذایی، صنایع شیمیایی و صنایع صنعتی، فلز و آلیاژ، رنگ و پلاستیک مشاهده نمود. پایان نامه و رساله شیمی

فيتوشيمی (Phytochemistry)

نانوشيمی (Nano chemistry)

آموزش شيمی (Chemistry education)

پيشرانه (Propeller)

 

شيمی پليمر (Polymer chemistry):

شیمی پلیمر شامل مطالعه و سنتز ماکرومولکول هایی که به نام پلیمرها شناخته میشوند اشاره کرد. کاربردهای آن را می توان در مشاغلی همچون دانشمند پلیمر، آزمایشگاه شیمی، متخصص شیمی و معلم شیمی مشاهده نمود.

شيمي دارويی (pharmaceutical chemistry):

این گرایش (گرایش دارویی) در شیمی برای دانشجویان درک عمیقی از فرآیندها و مسائل اجتماعی پیرامون طراحی و توسعه داروهای مدرن را فراهم می کند. دانشجویان این رشته، نحوه کار با داروها، ترکیب آنها، طراحی و تحویل و مسائل اخلاقی در زمینه توسعه دارویی را یاد خواهند گرفت. از کاربردهای این گرایش میتوان به  آموزش و پرورش، مشاغل دارویی، مشاغل دولتی، شیمیدان تحلیلی، مهندس شیمی، متخصص بهداشتی، بیوشیمی بالینی، متخصص پزشکی قانونی، فارماکولوژیست، متخصص پژوهشی (علوم فیزیکی) و همینطور سم شناسی نام برد.

شيمی كاتاليست (catalyst chemistry)

شيمی دريا (Marin chemistry):

این گرایش به مطالعه فرآیندهای شیمیایی و ژئوشیمیایی در طیفی گسترده از مناطق هملنند اقیانوس ها، زمین، جو، موجودات دریایی، ورقه های یخ قطبی، دریاچه ها، شهاب سنگ ها و منظومه شمسی می پردازد. دانشجویان این رشته همه چیز را درباره شیمی منحصر به فرد دریایی تا ماهیت ترکیبات معدنی و ارگانیک حل شده در آب دریا مطالعه می کنند. کاربرد این رشته را می توان در آموزش، اقیانوس شناسی شیمی، نظارت بر محیط زیست، ارزیابی خطر و شیمی سیاره ای مشاهده نمود.

شيمی و فناوری اسانس (Chemistry and Essential Technology)

 

درس های مربوط به رشته شيمی:

درس های این رشته در طول تحصیل به صورت زیر می باشد:

دروس مشترک در گرایش های شیمی:

ریاضی عمومی، فیزیک پایه، شیمی عمومی، معادلات دیفرانسیل، شیمی آلی، شیمی تجزیه، شیمی فیزیک، شیمی معدنی، زبان تخصصی شیمی، کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی، جداسازی و شناسایی ترکیبات آلی، مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی، روش استفاده از متون علمی شیمی، کارگاه و یا شیشه گری.

دروس تخصصی گرایش شیمی محض:

اصول صنایع شیمیایی، شیمی آلی فلزی، مبانی شیمی کوانتومی، گرافیک و نقشه خوانی، شیمی فیزیک آلی و طیف سنجی مولکولی.

دروس تخصصی گرایش شیمی کاربردی:

کارگاه یا شیشه گری، گرافیک و نقشه خوانی، اصول محاسبات شیمی صنعتی، کارآموزی تابستانی، گزارش نویسی و سمینار، اصول تصفیه آب و پساب های صنعتی، خوردگی فلزات.

نرم افزارهای این رشته (رشته شيمی):

نرم افزارهای ترسیم ساختارهای مولکولی و کریستالی، نرم افزار ترسیم ساختارهای مولکولی و کریستالی XCrySDen، نرم افزار انجام محاسبات، شبیه سازی و بررسی ترکیبات شیمیایی ProsimgraphsPro ، نرم افزار Mestrelab Mnova نرم افزار آنالیز داده های NMR ،GC ،MS ،LC و نرم افزار پیش بینی و مدلسازی داکینگ مولکولی Molegro Virtual Docker v6.0.

نرم افزار محاسبه تاثیرات کربنی یک محصول در طول چرخه ی تولید Umberto NXT CO2 v7.1،نرم افزار حل مسائل مهندسی شیمی و معادلات ریاضی EquationsPro v10.0،نرم افزار انجام محاسبات شیمیایی DataPro v10.0،نرم افزار مستندسازی فعالیت آزمایشگاه شیمی Espresso ELN v7.3.2.0، شبیه سازی ترکیبات مولکولی و اتمی SeeSAR v5.4

 

خدمات گروه تحقیقاتی کتیب‌یار:

• مشاوره و آموزش رایگان پایان‌نامه نویسی و پروپوزال‌نویسی
• مشاوره و آموزش رایگان رساله‌نویسی و پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پروپوزال‌نویسی
• کارگاه آموزشی پایان نامه¬نویسی
• کارگاه آموزشی رساله دکتری
• مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
• چاپ کتاب
• ترجمه مقالات به انگلیسی

انجام پایان نامه علوم کامپیوتر

• مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
• مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی