مشاوره پایان نامه و رساله زمین شناسی

مشاوره پایان نامه و رساله زمین شناسی

مشاوره و آموزش پایان¬نامه و رساله زمین شناسی در مقطع ارشد و دکتری
زمین‌شناسی انسان را در کشف منابع زیر زمینی (حامل‌های انرژی، آب، مواد معدنی از قبیل طلا و نقره، مس، آهن، سنگ‌های ساختمانی و…) و استفاده استراتژیک از آن‌ها یاری می‌دهند. همچنین مدیریت منابع زمین همچون آب از اهداف زمین‌شناسان است و از این رو افرادی که به مسائل سدسازی علاقه دارند، می‌توانند در این رشته تحصیل کنند. و گروه تحقیقاتی کتیب¬یار با به¬کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان¬نامه و رساله زمین¬شناسی را با بالاترین کیفیت ارائه می¬دهد.
گرایش¬های رشته زمین¬شناسی
رشته زمین¬شناسی دارای گرایش¬های زیر است:
پترولوژی (Petrology)
مطالعات بیولوژیکی که به¬بررسی تاریخ، ترکیب و نیز ساختار کلی سنگ¬ها بپردازد را پترولوژی می¬نامند.
زمین شناسی اقتصادی (Economic Geology)
زمين ساخت (Land build)
آب زمین شناسی (hydro-geology)
این رشته به¬مطالعات فیزیکی، شیمیایی و نیز فرآیندهای بیولوژیکی را که میان سنگ و آب در سطح زمین و یا زیرزمین قرار دارد، می¬پردازد. فارغ¬التحصیلان این گرایش مشاوره¬های علمی، مهندسی و محیط زیست در شرکت-های آب، صنایع عمده، تحقیق، و خدمات علمی و نظارتی دولتی را انجام می¬دهند.
چينه نگاری و ديرينه شناسی (Stratigraphy and paleontology)
رسوب شناسی و سنگ شناسی رسوبی (Sedimentology and sedimentary lithology)
زمین شناسی نفت (Petroleum geology)
زمین¬‌شناسی نفت یکی از شاخه¬‌های علم زمین¬‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا می¬‌باشد که هدف آن ارائه خدمات اکتشافی به¬بخش بالادستی صنعت نفت می¬‌باشد. دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در این گرایش را دارند لازم است که پیش زمینه خوبی در زمینه علوم کامپیوتر، ریاضیات، تجزیه و تحلیل داده¬‌های اکتشافی و زبان انگلیسی داشته باشند.کاربردهای این گرایش را می¬توان در شرکت¬های نفت و معدن، سازمان¬های دولتی، مؤسسات تحقیقاتی، شرکت¬های مشاوره¬ای و دانشگاه¬ها مشاهده کرد. زمین¬شناسی مهندسی (Engineering Geology)
کاربرد مفاهیم و داده‌های زمین‌شناسی در کارهای مهندسی به¬ویژه در مهندسی عمران، مهندسی معدن، مهندسی نفت، مهندسی ژئوماتیک (مهندسی نقشه¬برداری) می¬باشد.
زمین¬شناسی زيست¬محيطي (Environmental geology)
زمین¬شیمی (Geochemistry)
این رشته به¬ترکیب شیمیایی سنگ¬ها، مواد معدنی و سایر مواد تشکیل شده در نزدیکی سطح زمین (و همچنین در سیارات دیگر) می¬پردازد. موضوعات مطالعه عبارتند از گرما و انرژی در واکنش¬های شیمیایی، زندگی در محیط-های خشن مانند کف دریا و تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی مواد معدنی.
سنجش از دور زمين¬شناختی (Geodetic measurements)
درس¬های مربوط به¬ر¬¬شته زمین¬شناسی
درس¬های این رشته در طول تحصیل به¬صورت زیر می¬باشد:
دروس پایه:
ریاضی، فیزیک، شیمی، مبانی کامپیوتر.
دروس اصلی:
زمین¬شناسی فیزیکی، زمین¬شناسی تاریخی، بلور شناسی هندسی، بلور شناسی نوری، کانی¬شناسی، رسوب¬شناسی، سنگ¬شناسی آذرین، سنگ¬شناسی دگرگونی، دیرینه¬شناسی، چینه¬شناسی، زمین¬شناسی ساختمانی، زمین ساخت، فینوژولوژی، ژئوشیمی، ژئو فیزیک، نقشه¬برداری.
دروس تخصصی:
زمین¬شناسی ایران، زمین¬شناسی اقتصادی، زمین¬شناسی نفت، آب¬های زیرزمینی، زمین¬شناسی مهندسی، پترولوژی، زمین¬شناسی صحرایی، متون علمی زمین¬شناسی.
نرم افزارهای رشته زمین شناسی
IGPED-GPlate-UNITCELL-ORTEP-TEREONET-PALEOMAY-SOLVCALC-UNITCELL
خدمات گروه تحقیقاتی کتیب¬یار
• مشاوره و آموزش رایگان پایان¬نامه نویسی و پروپوزال¬نویسی
• مشاوره و آموزش رایگان رساله¬نویسی و پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پروپوزال¬نویسی
• کارگاه آموزشی پایان نامه¬نویسی
• کارگاه آموزشی رساله دکتری
• مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
• چاپ کتاب
• ترجمه مقالات به انگلیسی
• مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
• مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی
گروه تحقیقاتی کتیب¬یار با سوابق و تجارب درخشان در زمینه¬ی مشاوره و آموزش و با کادری مجرب و توانمند اعلام آمادگی نموده و درواقع هدف اصلی این گروه در راستای مشاوره و آموزش شخصی¬سازی شده می¬باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با پرکردن فرم گروه تحقیقاتی کتیب¬یار، به¬صورت تلفنی، ایمیل و یا حضوری با این گروه در ارتباط باشید.
همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره¬مند شوید.

در خواست

علم زمين شناسي مربوط به حوادث و اتفاقاتي است که از ابتداي تشکيل کره زمين تا به کنون رخ داده است. رشته زمین شناسی، رشته ای است دانشگاهی که در زمینه پیرایش زمین، وضعیت زمین در فضا، تاریخ زمین شناسی، شکل و ابعاد زمین، مشخصات فیزیکی و شیمیایی زمین و مواد تشکیل دهنده آن، بررسی عواملی که در شکل زمین دخیل هستند و… مطالعه و بررسی می کند. مشاوره پایان نامه و رساله زمین شناسی ، پروپوزال زمین شناسی

ایجاد رشته زمین شناسی، مجموعه ای از اهداف را در نظر دارد که در نگاهی کلی به اهداف کاربردی و کلی تقسیم می شود. هدف مهم این رشته، شناخت کلی سیاره زمین، به عنوان سیاره زندگی انسان و اهداف کاربردی شناخت خاصیت شیمیایی و فیزیکی سنگهای سازنده زمین و شناخت خواص خواستگاه های زمین است. این مجموعه دارای رشته‌ها و گرایش‌ها متنوعی می‌باشد و گروه تحقیقاتی کتیب یار با به-کارگیری اساتید مجرب، متعهد و متخصص خدمات مشاوره و آموزش پایان‌نامه و رساله روان‌شناسی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

 

گرایش رشته زمین شناسی:

 

زمین شناسی مهندسی (Engineering Geology)، سنگ شناسی رسوبی-رسوب شناسی، زمین شناسی اقتصادی، آموزش پایان نامه زمین شناسی ساختمانی (Structural Geology)، زمین شناسی نفت Petroleum Geology، پایان نامه زمین شناسی زیست محیطی، چینه و فسیل شناسی،  سنگ شناسی یا پترولوژی،  گرایش آب شناسی (hydrology). مشاوره پایان نامه و رساله زمین شناسی ، پروپوزال زمین شناسی

 

نرم افزار های مربوط به رشته زمین شناسی:

DAISY، GMS، Arc GIS، ENVI، PCI GEOMATICA و…

 

خدمات گروه تحقیقاتی کتیب یار شامل:

• مشاوره و آموزش رایگان پایاننامه نویسی و پروپوزال‌نویسی
• مشاوره و آموزش رایگان رساله نویسی و پروپوزال نویسی
• کارگاه آموزشی پروپوزال نویسی
• کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی
• کارگاه آموزشی رساله دکتری
• مشاوره و آموزش رایگان مقاله نویسی
• چاپ کتاب
• ترجمه مقالات به انگلیسی
• مشاوره و آموزش مقاله نویسی ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش چاپ مقالات ISI، ISC، Scopus، علمی پژوهشی و علمی تخصصی
• مشاوره و آموزش رایگان تحلیل های آماری و نرم افزارهای آماری
• مشاوره و آموزش رایگان الگوریتم های بهینه سازی و کدنویسی.

گروه تحقیقاتی کتیبیار با سوابق و تجارب درخشان در زمینه‌ی مشاوره و آموزش و با کادری مجرب و توانمند اعلام آمادگی نموده و درواقع هدف اصلی این گروه در راستای مشاوره و آموزش شخصی‌سازی شده می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان با پرکردن فرم گروه تحقیقاتی کتیب‌یار، به¬صورت تلفنی، ایمیل و یا حضوری با این گروه در ارتباط باشید. همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.