استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه

استخراج مقاله از پایان نامه بخشی از کار پژوهش و نگارش پایان نامه هیت که به صورت تخصصی توسط محقق به عنوان کار نو و جدیدی ارایه می شود. لذا هر چه کیفیت پایان نامه بیشتر باشد به همان میزان کیفیت مقاله بیشتر شده و شانس پذیرش آن رد مجلات معتبر افزایش می یابد. مزایای استخراج مقاله از پایان نامه:
با استخراج مقاله از منابع و پایان نامه می توانید از امتیاز آنم در مصاحبه های شغلی و تحصیلی استفاده نمایید گروه پژوهشی کتیب یار در این زمینه مشاور و پشتیبان شما خواهد بود. برق پایان نامه نگارش پایان نامه نوشتن پایان نامه انجام پایان نامه انجام پایان نامه نگارش پایاننامه
نوشتن پایان نامه نوشتن پایاننامه نوشتن مقاله انجام مقاله مقاله علمی پژوهشی مقاله ای اس ای مقاله علمی ترویجی مقاله کنفرانسی ادبیات فارسی اموزش زبان ترجمه مدیریت برق مکانیک عمران پروپوزال نگارش پروپوزال نوشتن پروپوزال انجام پروپوزال انجام پایان نامه ادبیات فارسی انجام پایان نامه مدیریت انجام پایاننامه حقوق انجام پایاننامه فقه انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی انجام پایان نامه حسابداری انجام پایان نامه آی تی انجام پایان نامه نرم افزار انجام پایان نامه هوش مصنوعی انجام پایاننامه اقتصاد انجام پایان نامه هنر انجام پایان نامه فلسفه انجام پایان نامه مکانیک انجام پایان نامه عمران انجام پایان نامه شیمی انجام پایان نامه محیط زیست انجام پایان نامه مهندسی انجام پایان نامه سازه انجام پایان نامه پرستاری انجام پایان نامه ژنتیک انجام پایان نامه مهندسی پزشکی نگارش پروپوزال انجام پروپوزال انجام پایان نامه ارشد نگارش پایانامه دکتری نگارش مقاله انجام مقاله علمی پژوهشی علمی ترویجی علمی تخصصی شبیه سازی کلاسی انجام پایان نامه ادبیات عرب انجام پایان نامه الهیات انجام پایان نامه تاریخ

در خواست

استخراج مقاله از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری:

استخراج مقاله از پایان‌ نامه مستلزم رعایت اصول و استانداردهایی ا‌ست تا مقاله را با کیفیت و قابل‌ قبولی حاصل شود. این فرآیند هرگز با رونویسی یا خلاصه‌نویسی صرف از پایان‌نامه به نتیجه نمی‌رسد. قبل از تبدیل پایان‌نامه به مقاله ، باید بدانید که فرم و ساختار مقاله با پایان‌نامه بسیار متفاوت است. پس می‌بایست در ابتدا نکات مهم و قواعد مقاله‌نویسی را فرابگیرید چراکه یک مقاله خوب علاوه بر محتوای ارزشمند باید دارای ساختار درست و مدونی باشد. استخراج مقاله از پایان نامه در اینجا کتیب یار برآن است تا پس از توضیحاتی در باب اهمیت استخراج مقاله از پایان‌نامه ارشد و رساله دکتری به بیان مهم‌ترین نکات و اصول کلی این فرآیند بپردازد:

اهمیت استخراج مقاله از پایان‌نامه:

امروزه داشتن مقالات با کیفیت و چاپ آنها در مجلات معتبر بین‌ المللی از ضروریات یک رزومه قوی است. وقتی پس از اتمام پایان‌نامه ، کار نوشتن مقاله از پایان‌نامه ارشد یا رساله دکتری خود را آغاز خواهید ‌کنید، در واقع میزان توانایی، تسلط وعلم‌تان در حیطه رشته تحصیلی خود را نشان می‌دهید. همچنین با پذیرش و چاپ مقاله ISI به دست آمده از پایان‌نامه‌ تان در مجلات علمی مطرح جهان می‌توانید ارتباطات خود را در عرصه های بین‌المللی گسترش دهید و نتیجه تحقیق و پژوهش‌تان را با دنیا به اشتراک بگذارید و طبیعتا از این که دیگران از دستاوردها و نتایج کار شما استفاده کنند، احساس رضایت و سودمندی نمایید.

از اینها گذشته، استخراج مقاله از پایان‌نامه می‌تواند سبب پیشرفت تحصیلی و شغلی شما شود چراکه در بسیاری از دانشگاه‌ها مجوز دفاع از پایان‌نامه در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکترا منوط به  تبدیل پایان نامه به مقاله است. داشتن مقاله سبب کسب اعتبار و امتیازات مهمی برای پذیرش در مصاحبه دکترا، ارتقا شغلی و حتی گاهی یافتن شغل نیز می‌شود. علاوه بر اینها اگر قصد گرفتن پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور را دارید، بدون تردید وجود مقالات در رزومه شما، تاثیر زیادی در افزایش شانس پذیرش‌تان خواهد داشت.

چرا باید استخراج مقاله از پایان نامه خود را به کتیب یار بسپاریم؟

از آنجایی که استخراج مقاله از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری و به‌طور کلی نگارش مقالات علمی‌پژوهشی کاری تخصصی و حرفه‌ای‌ست، ممکن است همگان علم و زمان کافی برای انجام آن را نداشته باشند، در نتیجه لازم است با کارشناسان مجرب کتیب یار این امر سپرده شود. برای این منظور ابتدا باید موسسه‌ای قابل‌اعتماد که بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین مقاله را از پایان‌نامه‌تان استخراج کند پیدا کنید. موسسه‌ای متشکل از کارشناسان خبره و مجرب از رشته‌های مختلف دانشگاهی که تجربه و مهارت کافی را در این امر داشته باشند. خوشبختانه در این زمینه موسسه کتیب یار با دارا بودن کادری مجرب، متخصص و حرفه‌ای همواره در کنار شماست تا مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین مقاله را از پایان‌نامه شما ارایه ‌دهد.

>